https://se.infovet.vet/sv-se/z//378390-gavle/">Veterinärer i Gävle

Djurcentralen

Sätrahöjden 22, 806 34, Gävle

Välkommen till Djurcentralen i Gävle, din kompletta veterinärklinik och djurbutik. Belägen i moderna lokaler i Sätra, är vår klinik utrustad med avancerad teknologi inklusive digitalröntgen och ultraljud, vilket säkerställer att ditt djur får den bästa möjliga vården.

Vi erbjuder ett brett spektrum av tjänster som inkluderar allmänna undersökningar, ögonlysning, tandvård, vaccination, ID-märkning samt operationer och kirurgi. Med en dedikerad personal av legitimerade veterinärer och djursjuksköterskor ser vi till att varje behandling och undersökning är trygg och transparent, där vi alltid involverar dig som djurägare i besluten.

Som en del av Svenska Veterinärgruppen är vi förbundna till att leverera pålitlig och personlig djursjukvård, vilket ger dig och ditt djur en säker och professionell upplevelse. Besök vår butik för ett utbud av veterinärfoder och smådjursprodukter som stöder ditt djurs hälsa och välmående.

Tveka inte att boka en tid eller kontakta oss för mer information. Djurcentralen är här för att ge ditt älskade husdjur den omsorg och uppmärksamhet som de förtjänar!

Öppettider: Måndag till fredag 08:00-17:00; stängt på lördagar och söndagar.

Öppettider

  • sunday: (closed)
  • monday: 8h-17h
  • tuesday: 8h-17h
  • wednesday: 8h-17h
  • thursday: 8h-17h
  • friday: 8h-17h
  • saturday: (closed)

Tjänster

Veterinärakut

Djurcentralen: Omdömen

4.8/5 (166 Omdömen)
Jessika Nilsson Publicerad den Google 1 week ago

Fantastisk upplevelse: Mycket hjälpsam och trevlig personal

Cathrine Jonsson Publicerad den Google 1 week ago

Fantastisk upplevelse: Lugna, proffsiga och alldeles underbara människor som arbetar där Lokalerna är ljusa och stora så man slipper sitta på varandra och vänta Min vovve älskar alla som jobbar där

Lena Berggren Publicerad den Google 1 week ago

Positiv upplevelse: Så proffsiga, trevliga o humana priser

Karin Westring Publicerad den Google 2 weeks ago

Fantastisk upplevelse: Professionell och omtänksam personal.

Pia Lundegren Publicerad den Google 3 weeks ago

Fantastisk upplevelse: Har just tagit farväl av min ❤️Bella Nova sibirisk skogskatt. Blev väldigt bra å omtänksamt bemött. Tack❣️

birgitta strid Publicerad den Google 4 weeks ago

Fantastisk upplevelse: Väldigt bra bemötande är supernöjd med d gånger vi varit dit

Tom L Publicerad den Google 1 month ago

Fantastisk upplevelse: Mycket kompetent personal och trevlig veterinär klink, Rekommenderas

Gunilla Sandberg Publicerad den Google 1 month ago

Fantastisk upplevelse: Fräscha lokaler. Trevlig och kunnig personal.

Emelie Holm Publicerad den Google 2 months ago

Fantastisk upplevelse: Trevlig personal och trevlig klinik, rekommenderar starkt+++++

Tomas Eriksson Publicerad den Google 2 months ago

Fantastisk upplevelse: Fantastiskt trevlig och duktig personal, vår katt blev mycket väl omhändertagen :)

Marie Byreus Publicerad den Google 2 months ago

Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande och proffsigt utlåtande.

Niclas Moberg Publicerad den Google 2 months ago

Fantastisk upplevelse: Superbra vård där man gjorde det lilla extra för att hjälpa vår kanin Pelle.

Elisabeth Brandtman Publicerad den Google 2 months ago

Fantastisk upplevelse: Jättebra bemötande och det kändes tryggt för både Teddy och matte. Bra svar och bra information om våra frågor

leena bergander Publicerad den Google 2 months ago

Fantastisk upplevelse: Fantastiskt trevligt tillmötesgående och bra när vi behöver hjälp Bra bemötande och proffsigt utförande av ögonlysning,vaccineringar Ultraljud pass rådgivning mm

Ola Dahlund Publicerad den Google 3 months ago

Fantastisk upplevelse: Kanon veterinär, alltid tillgängliga.

Cecilia Sjögren Publicerad den Google 3 months ago

Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande på telefon. Snabbt fixat recept mot fästingar!

Jan Södergren Publicerad den Google 3 months ago

Fantastisk upplevelse: Trevlig atmosfär ,stort kunnande , mina djur behandlas vänligt och med respekt. Väldigt fin klinik med stort sortiment dessutom.

marcela castillo Publicerad den Google 3 months ago

Fantastisk upplevelse: Lugn och trevlig personal.

Katrin Lõhmus Publicerad den Google 3 months ago

Fantastisk upplevelse: De enda som kan hjälpa dig när din husdjur blir sjuk, trevlig bemötande, professionella i sitt arbete

Björn Sletten Publicerad den Google 3 months ago

Fantastisk upplevelse: Mycket trevlig och kompetent personal. Fick en tid direkt.

Kristina Nyberg Publicerad den Google 3 months ago

Fantastisk upplevelse: Bästa djurkliniken…trevliga, duktiga och bra bemötande

Anneli Ekholm Publicerad den Google 3 months ago

Fantastisk upplevelse: Trygg och förtroendeingivande

Mikael Björklund Publicerad den Google 4 months ago

Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande och rimliga priser

Maria Sundkvist Publicerad den Google 4 months ago

Fantastisk upplevelse: Bästa bemötandet mot både djur och människa - med en lång erfarenhet kan det ju inte bli bättre!

Matte Andersson Publicerad den Google 4 months ago

Fantastisk upplevelse: Väldigt bra veterinärklinik. Proffsigt och vänligt bemötande samt väldigt bra kompetens vid behandling av min hund.

Eva Gunilla Gullstrand Publicerad den Google 4 months ago

Fantastisk upplevelse: Alltid lika bra bemött både via telefon, mejl och på plats. Känner mig trygg hos den kunniga och professionella personalen på Djurcentralen.

Roger Norberg Publicerad den Google 5 months ago

Fantastisk upplevelse: Mycket bra avslut för vår Doris , Veterinären var mycket bra Fick ta ett värdigt avslut /Roger o Cina

Jasmin Nilsson Publicerad den Google 6 months ago

Fantastisk upplevelse: Hur nöjd som helst! Rekommenderar starkt. Trevlig hjälpsam, förstående personal. Min hund och jag är nöjda:)

Anette Strömberg Publicerad den Google 7 months ago

Fantastisk upplevelse: Nära och smidigt att boka tid , snabb återkoppling på mail , trevligt bemötande och kunnig personal och katten och hunden fick komma samtidigt .

Lisa Bergendahl Publicerad den Google 7 months ago

Fantastisk upplevelse: Tack för att Zwip fick rena tänder hos er igår och för trevligt bemötande Extra kul att du tyckte Zwip är en så trevlig hund Carina. Han och matte tycker detsamma om dig och övrig personal vi träffat. Ses om ett år igen ❤️

Ann Hillgren Publicerad den Google 7 months ago

Fantastisk upplevelse: Trevlig och proffsig personal .. bra information skriftligt och muntligt

Andrea Brandel Publicerad den Google 7 months ago

Fantastisk upplevelse: Är så otroligt nöjd med bemötandet, vården och omsorgen för min katt varje gång vi har besökt. Kunnig personal som lyssnar och följer upp, man märker att de verkligen bryr sig om djuren och vill hjälpa på bästa sätt. De tar dig tid att förklara de hälsofrågor som katten är där för och olika sätt att behandla eller gå vidare. Pluspoäng att de frågar en som djurägare om man vill röntga och vad det kommer ge, jämte med annan lösning, de kör inte över en utan man är delaktig och förstår hur tankarna går kring behandling av djuret. Min katt mår nu väldigt bra efter senaste besöket hit och jag är väldigt tacksam för den hjälp hon fått samt bemötandet på kliniken! Rekommenderar varmt denna veterinär klinik.

Max Sundberg Publicerad den Google 7 months ago

Fantastisk upplevelse: Vi möttes av en trevlig och kompetent veterinär som undersökte vår hund Elin noggrant. Veterinären lyckades snabbt hitta orsaken till smärtan och gav oss värdefulla råd. Hon tog dessutom mycket väl hand om min sambo när hon höll på att svimma, vilket vi verkligen uppskattar.

Peter Bockholm Publicerad den Google 8 months ago

Fantastisk upplevelse: Jag är glad att jag bytte veterinär till Djurcentralen dom är bra på alla sätt, och relativt generösa.

Berith Fredriksson Publicerad den Google 8 months ago

Fantastisk upplevelse: Jag är så super nöjd med er på kliniken ni tog hand om oss så väl när våran älskade Casper fick somna in den 25/4-25 han fick äta så mycket godis han vela ha å ni gjorde så fint åt honom med ett fint täcke som ni la på golvet så han fick de varmt å mjukt jag känner mig trygg med er å fortsätter att gå hos er. Ni är verkligen mån om vår älskade husdjur ni är värda en stor bukett rosor var av en av er.

Robert Hedkvist Publicerad den Google 8 months ago

Fantastisk upplevelse: Bra bemötande och trevliga lokaler! Mitt förstahandsval i Gävle.

maria johansson Publicerad den Google 8 months ago

Fantastisk upplevelse: Kunnig och trevlig personal som gav oss ovärderlig hjälp när Sixten blivit kattbiten i benet. Det upptäcktes även att han hade sköldköttelproblem som också löstes. Alla mina djur är kund hos djurcentralen trots att det är en bit att åka så väljer vi djurcentralen.

Ann-Helén Nyberg Publicerad den Google 8 months ago

Fantastisk upplevelse: Vi har besökt er på Djurcentralen vid vaccinationer, tandrengöring o även två akuta tillfällen i somras. Dio och vi är fantastiskt nöjda med all hjälp och stöd vi fått, det är så tryggt att veta att ni finns och att ni verkligen tänker på Dios bästa. Vi ses om en månad då det är dags för årliga vaccinationen av Dio!

Birgitta Hedman Publicerad den Google 8 months ago

Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande och kunnig personal,tar hand om djuren på bästa sätt

emma p Publicerad den Google 8 months ago

Fantastisk upplevelse: Bra mottagande och tack till Fanny för tålmodig kundservice när jag krånglade med tidsbokningen. Helt klart min go to veterinär praktik.

Lena Olsson Publicerad den Google 8 months ago

Fantastisk upplevelse: Nytt besök 2025. Stort tack till Ellinor för ditt otroligt fina bemötande. Det betyder hur mycket som helst! Fortfarande positivt på alla sätt o vis, personal, lokal, känsla och läge. Tidigare besök. Bara positivt på alla sätt och vis, stort tack till fantastisk personal! Fin miljö i nya lokaler.

Mattias Aldrimer Publicerad den Google 8 months ago

Fantastisk upplevelse: Trevligt och proffsigt!

Thomas Möller Publicerad den Google 8 months ago

Fantastisk upplevelse: Mycket kunniga från Veterinärer djurvårdare assistenter mfl. Får alltid en ärlig varm och bra utförlig feedback on status gällande ditt djur. Kan varmt rekommenderas! Thomas & Helen Möller

Emelie Publicerad den Google 8 months ago

Fantastisk upplevelse: Alltså Karin, vilken fantastisk människa! Tog så väl hand om oss och framförallt tog hon så fint hand om vår hund. Kommer definitivt välja denna djurklinik i första hand hädanefter! Kvinnan i receptionen var också himla trevlig och bemötte oss fint!

Jennie S A Publicerad den Google 9 months ago

Fantastisk upplevelse: Vår hund går på regelbundna besök hos Karina på Djurcentralen för att kontrollera ett öga som opererats. Han älskar verkligen att gå dit och rent av klättrar upp på undersökningsbordet. Karina är varm, lugn och trygg och brukar alltid bjuda på lite godis som belöning. Vår hund gillar henne skarpt och det gör även vi tvåbenta.

Marie-Louise hillbom Publicerad den Google 9 months ago

Fantastisk upplevelse: Snabb tid,proffsigt bemötande

Marina Eriksson Publicerad den Google 9 months ago

Negativ upplevelse: Jag fick väldigt inte bra be mött av dom påstår att min katt hade cance hela kroppen som inte sant alls .jag tycker att ni besöker ska sluta gå dit för dom är bara utefter har av sluta är djur live så snälla sluta går till dig är är ni snälla sök någon annan veterinär

Krister Lundgren Publicerad den Google 9 months ago

Fantastisk upplevelse: Kompetens, tillgänglighet och bemötande

Felicia Forslöf Publicerad den Google 9 months ago

Fantastisk upplevelse: Trygg, trevlig personal och fräscha lokaler. Lätt att få en tid.

Eva Strömberg Publicerad den Google 9 months ago

Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande och proffsig behandling av patienten❤️

Amanda Kofoed Publicerad den Google 9 months ago

Fantastisk upplevelse: Lämnade våran tik för en kastrering, men som var lite mer omfattande än vad någon räknat med. Men vi fick sån fin och bra stöttning och hjälp, och allt löste sig till sist. Underbar personal! Rekommenderar detta ställe starkt.

Cecilia Emius Publicerad den Google 9 months ago

Fantastisk upplevelse: Superproffsig och rutinerad personal. Rekommenderas varmt!

Ulrica Rönning Publicerad den Google 9 months ago

Fantastisk upplevelse: Väldigt nöjd med vårat besök med vår hund Launo, kompetent trevlig veterinär och trevligt bemötande av personal i kundtjänst vi kommer att fortsätta besöka Djurcentralen

Mia Winroth Publicerad den Google 10 months ago

Fantastisk upplevelse: Bra bemötande och professionell vård

Alice Leger Publicerad den Google 10 months ago

Fantastisk upplevelse: Super fin, trevlig och omhändertagande personal! Fick hjälp snabbt och allt var bara toppen!

Amir Jonis Publicerad den Google 11 months ago

Fantastisk upplevelse: Väldigt bra, Manne blev nöjd med sin klippning.

Linda Nygren Publicerad den Google 11 months ago

Fantastisk upplevelse: Trevligt, snabbt omhändertagande och vård.

Cissi A Publicerad den Google 11 months ago

Fantastisk upplevelse: Väldigt nöjd med veterinär, hade väldigt fin hand med katten. Även proffsigt och bra bemötande av tjej i receptionen och det som jag uppskattar mycket att man lyssnar på djurägaren hur man vill gå vidare.

Bajruzin Hadzic Publicerad den Google 11 months ago

Fantastisk upplevelse: Bra bemötande och professionell personal som gör kanon bra jobb.

Isabelle Hedström Publicerad den Google 11 months ago

Fantastisk upplevelse: Så trevlig, kompetent och hjälpsam personal. Rekommenderar!

Marlene Jacobsson Publicerad den Google 11 months ago

Fantastisk upplevelse: Rekomenderas varmt

Elin Karlsson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Karina Bsenko är underbar! Min hund älskar henne och man märker verkligen att hon älskar djur :) Alla "syrror" är också jättetrevliga o hälsar på hunden vid namn fast man inte träffat dem vid ljust det tillfället.

Per westberg Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Har bara gott att säga om Djurcentralen rekommenderas.

Zed A.A Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Besökt i några år. Varit nöjd med bemötandet, att de erbjuder flera tjänster och att lokalerna är så fräscha samt att personalen verkar bry sig. Rekomenderar denna veterinärklinik

Lena Forslund - van Leer Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Så otroligt tacksam över rådigt ingripande med blodprov och ultraljud på min hund. Provsvaren genererade en akut operation och 5 dagar på sjukhus för hunden. Tack Karina och Camilla, ni gjorde att min hund överlevde!

Lars-Owe Larsson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Mycket förtroende givande och proffsikt bemötande

Nielsen Annette Bjarne Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Fint handlag med vavvan, ☺️

S. Wester Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Superbra vård och bemötande när vårt lilla marsvin Flora blev akut sjuk och behövde opereras. Engagerad veterinär och mycket vänlig personal.

Mariane Hedlund Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Välkomnade personal som gjorde att jag kände mig trygg.

Mikael Mineur Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: En mycket smidig upplevelse allt ifrån första kontakt till och med att behandling och rådgivning slutförts.

Gunilla Hallgren Mattsson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Rent fräscht. Mkt trevliga veterinärer. Vi var där och ögonspeglade vår jämte. Bägge två( en höll på att läras upp) såg hunden som en individ och inte ”bara” något som skulle genomföras.

Per Persson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Bra bemötande/kunnig personal.

Helene Söderlind Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Har alltid fått ett trevligt och professionellt bemötande.

Maria Röntynen Publicerad den Google 1 year ago

Negativ upplevelse: Personalen bemöter en djurägare på ett sådant sätt att man upplever att djuret kommer få god vård. Vården slarvas det med och det visar sig efter besök hos annan veterinär att djuret har upplevt smärta under en tid pga vård som sades utföras inte utfördes korrekt. Mycket besviken kring detta.

Helen Johansson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Ett proffsigt bra bemötande. Det är lätt att få en tid. Bra uppföljning. Känns fint när ni bryr er om både hunden och hundägaren.

Lena Gillstedt Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Professionella o prisvärda! Rekommenderas.

Patrick Skärström Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Duktiga veterinärer med personligt bemötande.

Savera Faridoon Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Fantastisk klinik med duktiga veterinärer och en stor butik med allt man behöver. Veterinären hjälpte till med vilket foder som passade bäst och annat man behöver. Toppen service!

Berit Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Tacksam för snabb och fin hjälp i en jobbig situation!

Ann-Sofie Åkerlund Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Efter att gått många år hos Evidensia och känt att jag inte fått någon bra vård de senaste åren, bytte jag till Djurcentralen och vilken skillnad! De är lyhörda och professionella och hör vad jag säger och de ser verkligen djuren. De är kunniga, erfarna och förutom att det känns som de faktiskt vet vad de gör (till skillnad från förra veterinären) så känns det som att de bryr sig om mina djur. De går även above and beyond: jag har en gammal hund som fick hjärtsvikt i höstas (som de var väldigt snabba på att diagnostisera och behandla så hon mår fint nu) men då hon är gammal så var vi in för något annat för någon vecka sedan och när vi ändå var där så lyssnade de på hjärta och lungor på eget bevåg och absolut inte behövde utan de gjorde det bara för att försäkra sig om att allt fortfarande är som det ska, utan att ta extra betalt utöver undersökning och behandlingen vi var där för. Jag är så glad att jag hittade dem och gjorde bytet, önskar jag hade hittat och bytt till Djurcentralen tidigare. Rekommenderar dem verkligen!

S Publicerad den Google 1 year ago

Negativ upplevelse: Fick våran hund kastrerad här, som sedan dog 10 dagar senare pga. att hans njurar la av. Efter många akut vetrinär stop så avlivades han, vi kan inte bevisa på rak arm att detta var orsaken men utifrån djursjukhuset påstående så var det med högsta sannolikhet på grund narkosen han fick under kastrering. Skulle vi rekomendera kliniken? nej.

Ewa Ädel Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Ett trevligt bemötande. Fantastisk personal. Jag är helnöjd med denna djurcentral. Frans var lugn och sansad hela mötet.

Andy Vasilescu Publicerad den Google 1 year ago

Negativ upplevelse: In short (plenty of details below): do NOT take your pet here, highly NOT recommended pet clinic, unprofessional, not very knowleadgable, unhygenic, non-emphatetic and just after your money providing little to no help. For context on the notes below, the other person that was there with me was a vet :) Detailed: we booked an appointment for our 20 year old cat just to get some blood tests to see how far her CKD (chronic kidney disease) had progressed. The reception area looked nice so we were hopeful it might be a good clinic, however that quickly proved to be wrong. We went into an examination room with a somewhat dirty examination table, the vet came in, we talked for a bit giving her some info about our cat, and the first thing out of her (before examination, tests) was "Have you thought about putting her to sleep?". We gently ignored and changed the subject. The vet seemed fine-ish until she started a "clinical exam" (which we didnt ask for). She didnt wear any gloves, she didnt know how to open our cats mouth, she didnt palpate her kidneys, she didnt examine the mucuous membranes, she didnt check the ears, and vaguely pretended to examine some lymph nodes, so pretty much a joke of a clinical exam that even a vet student could do a better job at. This incomplete "exam" cost around 700 something kronor (again, we didnt ask for it in the first place, but if you insist on doing it, at least pretend you know what to do). Then the nurse came in to draw blood. She didnt wear any gloves either (even a nail artist wears gloves nowadays, let alone a doctor or a nurse that is in touch with blood or bodily fluids). Also, in case you know anything about vets and pets, you probably know there are some pet friendly turniquets on the market...for quiteeee some time, wasnt the case here. So no gloves, and 1960 style tourniquet that she had to clamp. Fine. Not here to judge if a clinic has joined 2024 or not, still worth mentioning. Taking blood this way was 350 kronor. Fine. At least pretend youre cleaning the table and wear at least one glove. Blood test results came in 30 minutes later, we got a "one value is a bit higher than last time, everything else seems fine", then the lovely "you should do an x-ray, maybe some urine testing, an ultrasound to be able to put a CKD diagnosis..". For what? To tell us to put her to sleep after? Can you cure CKD? She's a 20 year old cat, we should cause extra stress to an old animal for what? For a few thousand kronor as a bill and 0 results? And then tell us to euthanise her? BTW we did already tell her she was diagnosed with CKD in the first place, with an advanced investigation at that (marker screening) that we didnt find available in any clinic in Sweden so far. So we ended up paying almost 4k sek to find out the one blood value we wanted to know, no advice whatsoever except "think about putting her to sleep". By contrast in Uppsala we found an actually empathetic vet, who prescribed something for her arthritis and possible pain, for her reduced appetite, and genuinely tailored his consultation and advice to the actual patient and its age. Im going to guess this clinic hasnt seen too many old pets. In conclusion, cant help wondering, if a regular person with 0 knowledge goes into their clinic, and theyre told to put their pet to sleep, they probably would. Or if they're told they need unnecessary and extremely expensive "investigations", they would probably do that too. After all, the vet said so. Blah. After this experience I wouldnt even come here for a routine vaccine.

Britt Lindberg Publicerad den Google 2 years ago

Fantastisk upplevelse: Tack för proffsigt och varmt bemötande, det känns tryggt att ni finns för våra fyrbenta vänner.

Anna Publicerad den Google 2 years ago

Fantastisk upplevelse: Fantastiskt bra veterinär!

Pamela Bekamp Publicerad den Google 2 years ago

Fantastisk upplevelse: Otroligt trevliga och kunniga. Fint att ha er för min hund.

Ewa Bergström Publicerad den Google 2 years ago

Fantastisk upplevelse: Idag har Oliver besökt kliniken. Så fint bemötande av all trevlig personal. Vi känner oss trygga här hos er. Får så fina tips o råd. Rekommenderas varmt.

Vicke Othzen Johansson Publicerad den Google 2 years ago

Fantastisk upplevelse: Fixade så gammelgubben äntligen blev av med sin fettknöl!

Stina Östlund Publicerad den Google 2 years ago

Fantastisk upplevelse: Prio tvekade inte en sekund utan sprang med glädje in till sitt besök och där han fick ett fint välkomnande. Vi kommer gärna igen när det behövs.

Lars Lind Publicerad den Google 3 years ago

Fantastisk upplevelse: Jättebra och alltid vänligt bemötande. Åker alltid hit trots att vi bor 30 min bort. Rekommenderas varmt!

Emma Aurosell Publicerad den Google 3 years ago

Fantastisk upplevelse: Alltid bra bemötande, kunniga veterinärer och fin empatisk personal.

Marina Brinnen Publicerad den Google 3 years ago

Fantastisk upplevelse: Vi fick ett väldigt fint bemötande när vår älskade Merlin somnade in.

Nimrah Kaaling Ali Publicerad den Google 3 years ago

Fantastisk upplevelse: Rent,fräscht ställe med trevlig personal.

Camilla Larsson Publicerad den Google 3 years ago

Fantastisk upplevelse: Fick tid samma dag för skadad katt. Professionellt och mjukt bemötande av all personal. Bra handlag, ett fantastiskt bra omhändertagande. Fina lokaler och bra parkering. En mottagning som rekommenderas varmt.

Anders Hallgren Publicerad den Google 3 years ago

Fantastisk upplevelse: Lätt och snabbt att få tiden, trevligt och proffsigt bemötande på kliniken. Ärendet löstes på ett personligt sätt. Så nu är det bara att hoppas att det blir Jaktlabrador valpar.

Anna Clason Publicerad den Google 3 years ago

Fantastisk upplevelse: Fick jättefin hjälp och bemötande när vår älskade katt Mysan blev sjuk. Tack för allt ni gjorde för henne och för oss när vi fick fatta ett svårt beslut.

Anna Heljestrand Publicerad den Google 3 years ago

Fantastisk upplevelse: Fick snabbt tid, fint bemötande och omhändertagande av våran lilla kanin. Nu hoppas vi på bättring för henne. :)

Birgitta Wihlborg Publicerad den Google 3 years ago

Fantastisk upplevelse: Mycket trevligt bemötande både mot hund och ägare. Känner mig trygg med att få rätt och relevant vård här.

Malin Publicerad den Google 3 years ago

Fantastisk upplevelse: Vi känner oss välkomna och trygga, lugn miljö med kraftfullt engagemang för vår hunds mående, så tacksam.

Anna Boberg Publicerad den Google 3 years ago

Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande från all personal (och andra kunder). Proffsiga med djuren

Lämna din åsikt om Djurcentralen:

1 = Dålig
5 = Utmärkt

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_sv"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_sv"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

Djurcentralen visas i följande listor:

Andra veterinärer som kan intressera dig

4.3 (159)
Evidensia Djurkliniken Gefle
Evidensia Djurkliniken Gefle

Evidensia Djurkliniken Gefle

Visa adress och kontaktuppgifter
Norra Gatan 1 - 803 21, Gävle
+4626106310
4.8 (193)
Gavle Animal Clinic

Gavle Animal Clinic

Visa adress och kontaktuppgifter
Bomhusvägen 56 - 804 29, Gävle
+46264979390
4.3 (142)
Hemlingby Djurklinik

Hemlingby Djurklinik

Visa adress och kontaktuppgifter
Kryddstigen 18D - 802 92, Gävle
+4626103333

Lägg till ditt företag i vår katalog gratis

Om du har en veterinärklinik och vill synas i vår guide, skicka oss din företagsinformation så kan du synas helt gratis.

Lägg till din profil gratis

Den största katalogen över veterinärer i Sverige

Hitta de bästa veterinärerna nära dig