A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_sv"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 68
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Fyrfota Veterinärpraktik AB
Välkommen till Fyrfota Veterinärpraktik AB, där vi sätter både djur och ägare i första rummet! Vår klinik i Borås erbjuder en lugn och inbjudande miljö för dina älskade djur, med fokus på att minska väntetiderna genom tidsbeställningar för smådjursmottagning. Vi tror på att skapa ett förtroende mellan oss och våra kunder där kunskap, omtanke och respekt står i främsta rummet.
Vårt dedikerade team erbjuder högkvalitativa veterinärtjänster och vi strävar alltid efter att ge tydlig information och förklaringar angående ditt djurs tillstånd. Utöver våra tjänster har vi ett noggrant utvalt sortiment av produkter tillgängliga för att stödja ditt djurs hälsa, inklusive premiumfoder och kosttillskott.
Besök oss på Källbäcksrydsgatan 5 i Borås. Vi är tillgängliga måndag till fredag från 8 till 17 på telefon 033-230260. Kom ihåg att tidsbeställa ditt besök, så vi kan ge ditt djur den tid och uppmärksamhet det förtjänar!
Öppettider
- sunday: (closed)
- monday: 8h-17h
- tuesday: 8h-17h
- wednesday: 8h-17h
- thursday: 8h-17h
- friday: 8h-17h
- saturday: (closed)
Fyrfota Veterinärpraktik AB: Omdömen
Fantastisk upplevelse: Supertrevlig personal. Bra dialog kring vården. Vad jag tror är bra priser.
Fantastisk upplevelse: Ett bra ställe, de tar sig tid, är noggranna. Kunniga och alltid trevligt bemötande Rekommenderar stället, bra parkeringsmöjligheter utanför
Fantastisk upplevelse: Bästa veterinären i borås. Ärlig och förklarar. Är mån om och vill djurens bästa. Skulle aldrig gå till någon annan än fyrfota
Fantastisk upplevelse: Riktigt bra veterinärer, djursjuksköterskor & djurvårdare. En veterinärklinik som är till för medmänniskor. Tack ännu en gång! Från Lexus med familj.
Fantastisk upplevelse: We decided to try this animal clinic and are extremely satisfied with them. The veterinary staff and the ladies at the front desk are helpful and friendly. The veterinarian is professional, he explains everything in detail and makes sure you know that your pets get the best help.
Fantastisk upplevelse: Fantastiskt bemötande i en svår stund. Proffsigt och varmt.
Fantastisk upplevelse: Bra och trevlig personal. Går snabbt att få tid. Kan varmt rekommendera dem. Har en bra prisbild dessutom. De har respekt för både djuren och dess "ägare" och tvekar inte att skriva en remiss om det behövs. 7/5
Fantastisk upplevelse: Bäst!
Fantastisk upplevelse: Har varit kund hos Milan i snart 20 år med våra katter. Senast har de handlat om kastrering av en hona resp. en hane som varit mycket proffsigt utförd utan smärta efteråt. Emellan detta hade vi tyvärr en avlivning av vår gamla katt som var dålig. Tack Milan för ditt professionella bemötande där du ger korrekt information utan att linda in. Vår älskade, gamle kamrat fick somna in värdigt. snabbt och fint. Tack!
Fantastisk upplevelse: Bra och korrekt veterinär. Han sätter djurets välbefinnande först och är tydlig med vilka förväntningar man som djurägare kan ha på prognos, kostnader och risker. Uppskattar verkligen denna kliniken.
Fantastisk upplevelse: Trevlig personal, väldigt informativ om djurets hälsa.
Negativ upplevelse: Oprofessionell veterinär
Negativ upplevelse: Om jag hade kunnat ge 0 stjärnor, hade jag gjort det. Vi har gått till samma veterinär för vaccinering av vår hund i 12 år. När hon nyligen behövde en tandoperation, planerade vår veterinär in detta, men efter operationen lät han henne nästan förblöda hemma. Trots att vi ringde och åkte in för extrakontroller, och trots att vi ifrågasatte den stora mängden blod som förlorats, fick vi bara nonchalanta svar om att vi skulle "avvakta och se", eftersom det enligt veterinären inte var någon större fara (?). Jag frågade upprepade gånger om vår hund behövde åka till djursjukhus för att få blod eller dropp, men veterinären svarade nej varje gång. Symptom som vi observerade, men som veterinären ignorerade, inkluderade: vitt tandkött, stor blodförlust, misstänkt feber, matvägran, orkeslöshet, nedstämdhet och överdriven trötthet. Till slut tog vi henne akut till djursjukhus, där vi fick veta att hon bara hade timmar kvar att leva utan behandling. Efter en blodtransfusion och flera omgångar med medicin för arytmi, som orsakades av blodbristen, kunde hon komma hem efter tre nätter, två kilo lättare och så svag att hon knappt kunde gå. Kostnaden för allt detta? Cirka 80 000 kr. Vår hund lever idag tack vare vår magkänsla och djursjukhuset i Västra Frölunda. Veterinären på Fyrfota har inte tagit något ansvar när vi konfronterade honom, och hans svar var: "Jag kan inte vrida tillbaka tiden", "Med facit i hand", och "Jag kunde inte veta". Ett otroligt oprofessionellt bemötande av veterinären från början till slut, och jag skulle aldrig rekommendera någon att gå hit om de älskar sitt djur.
Fantastisk upplevelse: Bra priser, bra och kunnig personal
Fantastisk upplevelse: En veterinär som inte skor sig på djurägare, vi fick tid samma dag, det som andra aktörer i branchen kallar akuttid och gladeligen plussar på ett par tusen på räkningen. Nej, jag betalde det jag bokade tid för, inget mer. TACK Milan!
Negativ upplevelse: Efter att ha varit kund under flera år så är jag inte längre det. Vi och vår katt blev väldigt nonchalant bemötta av veterinären och hon fick senare avlivas. Prover som skulle tagits togs inte, med hänvisning att vi bokat för kort tid för att detta skulle hinnas med... Sådant bestämmer ju inte kunden. Veterinären var också oförsiktig med vår katt som efter besöket hade mycket ont på grund av detta.
Negativ upplevelse: Stängt med lapp på rutan inte på nätet åkte i onödan
Fantastisk upplevelse: Bra bemötande. Kunnig personal och bra rådgivning.
Fantastisk upplevelse: Tusen tack för att ni skötte Nikki så bra hon saknar er alla
Positiv upplevelse: Veterinären lugn och saklig i sin framställning. Kanon kram.
Fantastisk upplevelse: Det e billig
Positiv upplevelse: Proffsigt bemötande.
Fantastisk upplevelse: Igår vår älskade Molly fått somna in. Hembesök av väteriner Freddy i den svåraste stunden, han gjorde de professionelt och lungt. Avslutet blev fint då Molly fått somna in i min famn. Tacksam över fin hjälp Freddy.
Fantastisk upplevelse: Jättenöjd,allt funkat bra
Fantastisk upplevelse: Älskar. Lurar inte dit en för småsaker utan kan ta saker via telefon är ett stort plus! Jätte duktig veterinär.
Fantastisk upplevelse: Trivsamt och lugnt. Har förtroende för veterinären Milan Skowronek.
Negativ upplevelse: If 0 stars was an option I’d use it. Went there for a rabies vaccine for our dogs as it had been forgotten at our usual vet a few weeks before. (wasn’t in the records since it hadn’t been done since before we moved) We were supposed to go abroad the week after and the vet almost refused to do the vaccine. He was also incredibly rude about it. Finally did the vaccine, but almost yelled at us how we could not go abroad because the dogs would be euthanized. Besides him being right he should not have been so brutal about a dog being put down. We also went to the vet for a anti-worm pill, which the vet usually gives to the dogs in question himself. But he would not touch then and made me and my mother do it. He also almost didn’t take us as we were apparently half hour late. (We were explicitly told the time over the phone at which we arrived). He was constantly complaining how he was busy and doing us a favour taking us. Yet there was nobody else at the vet except for my party, the vet and the secretary. Overall got a bad vibe and left with a grim feeling for the rest of the day.
Fantastisk upplevelse: Jag var där med min hund idag som hade ett blodöra och påbörjan till öroninflamation. Väldigt nöjd är jag. Väldigt ärliga och förklarande om vad dom tyckte skulle göras och inte.. och hittade inte på en massa extra konstigheter. Bra priser var det också om man bortser från den utmärkta servicen! Jag rekommenderar dom starkt! Superbra och trevliga..
Negativ upplevelse: Veterinär som tar massor av dyra prover och tester på friska djur och tar rikligt betalt, veterinären vill heller inte visa husdjurets journaler. Sedan försöker han alltid sälja hund och kattmat som våra husdjur inte äter. Närmast besatt av att sälja hundmat och kattmat, det är ett evigt tjat om "specialkost" när vi varit där, både för hundar och katter. Säger dessutom att husdjuret är överviktig bara genom att väga, men ser inte på djurets fysik i fråga och sedan försöker han sälja Light mat för 700kr. Jag åker aldrig dit mer.
Fantastisk upplevelse: Jättenöjd med den hjälp vi fått med vår katt.
Fantastisk upplevelse: Mycket professionella och ett fantastiskt bemötande.
Fantastisk upplevelse: Snabb och väldigt bra service! Behandlingsplanen diskuterades med mig som djurägare för att komma fram till vad som passade just oss bäst. Väldigt nöjd katt och matte
Fantastisk upplevelse: Mycket bra.
Fantastisk upplevelse: Milan är en veterinär som säger som det är rakt ut utan att krångla till det, förklarar vilka alternativ för utredning/behandling det finns att välja på, vilka för- och nackdelar de har och låter dig ta beslutet. Extra cred för att han även tar upp metoder som han själv inte kan erbjuda eftersom han saknar utrustning för det, tex ultraljudsundersökning. Bra hantering av både katt och hund :)
Fantastisk upplevelse: Jättefint och proffsigt bemötande
Positiv upplevelse: Här finns en trevlig personal och man känner sig välkommen. Min katt fick lämplig vård och jag upplever att veterinären visste var han gjorde. Kan rekommenderas.
Fantastisk upplevelse: Lätt att hitta och mycket bra bemötande till både ägare och framförallt djuret. Uppföljning telefonsamtal att allt går bra. Rekommenderas varmt. Nytt besök med annat djur och kan bara varmt rekommendera återigen.
Fantastisk upplevelse: Helt underbara personal och vetrinär
Fantastisk upplevelse: Glad o trevlig personal. Dom är så duktiga . Frasse gillar dom.
Fantastisk upplevelse: Grymt trevlig personal och bemötande från veterinär
Fantastisk upplevelse: Mycket trevligt bemötande av både reception och veterinär rekommenderas varmt
Positiv upplevelse: Blev väldigt bra mottagen och är hemskt nöjd
Fantastisk upplevelse: Riktigt trevlig personal i mottagningen. Trevlig och förtroendegivande vetrinär.
Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande. Bra vård av hunden.
Fantastisk upplevelse: Fick bra svar på de frågor jag hade och en tid på fredag! Fredag: Vilken fantastisk klinik lugnt och fint mycket bra bemötande. Men veterinären vilken fantastisk människa som förklarade och förklarade hur det skulle gå till och vad som kan hända och händer! Stort tack till alla berörda för ett trevligt men sorgligt besök!
Fantastisk upplevelse: Väldigt bra personal och trevligt bemötande.
Positiv upplevelse: Väldigt trevlig veterinärstation där man tar hand om varenda kund i alla steg. Från reception till behandling. Mycket bra och kunniga veterinärer.
Fantastisk upplevelse: Bra information, var jag vill veta
Fantastisk upplevelse: Duktig veterinär Tar hundarna på rätt sätt. Och ser vad hunden behöver för vård
Fantastisk upplevelse: Trevlig personal, ärliga och har hög kundservice!
Fantastisk upplevelse: Vet. Milan är så bra! Har gått till honom med min hund i alla år, och även katter innan dess. Han förklarar allt ur ett perspektiv så man själv förstår och ger en faktiska alternativ hur man själv vill göra ur rent ekonomisk synpunkt och vad som också är bäst för djuret. Stort tack till denna veterinärpraktik ❤
Fantastisk upplevelse: Det bästa är att man blir anvisad ett rum med en gång och slipper vänta bland andra hundar om man har en hund som jag som inte accepterar andra hanhundar. Vi blir alltid bemötta med respekt och vänlighet och kärlek till hunden, har varit kund där i många år ❤️
Fantastisk upplevelse: Fantastiskt bemötande av både mig och min hund.
Fantastisk upplevelse: Mycket bra veterinär samt övrig personal. Inte så stressade och tar god tid på sig med djuret. Vi åker gärna lite längre för att komma just hit. Priserna är i rätt nivå som också.
Fantastisk upplevelse: Väldigt proffsigt
Fantastisk upplevelse: Mycket bra personal
Fantastisk upplevelse: Mycket bra
Fantastisk upplevelse: En veterinär otsktok med hjärta
Fantastisk upplevelse: Jätteduktiga veterinärer och man känner sig väl bemött och dem har mkt god hand om hund såväl katt
Fantastisk upplevelse: Mycket fint bemötande av personal och vetrenär. Detta besök jag gjorde var jätte jobbigt min kompis och vän fick somna in. Kan varmt rekommendera fyrfota vetrenärsklenik. Mvh. Lillemor.
Fantastisk upplevelse: Vänligt bemötande, duktiga veterinärer
Fantastisk upplevelse: Bra och kunnig personal
Negativ upplevelse: Veterinären otydlig upplevdes arrogant Kommer ej gå dit mer tyvärr
Fantastisk upplevelse: Borås bästa veterinär! Grymt kunnig och ett vänligt bemötande.
Positiv upplevelse: Bra bemötande ❤️
Negativ upplevelse: För ca 9år sedan kastrerade jag min älskade katt och efter det ingreppet har hon haft en påse hängande under magen så som katter har när dom fått ungar dom så att den skulle försvinna nu är de 10år sedan å den är kvar jag har kasterat andra katter på vetrinärspraktiken och då har katterna fått fin slank mage nästan medessama... tycker detta är fruktansvärt....
Fantastisk upplevelse: Vi tackar för väl mottagande idag. Har varit kund med mina djur på Fyrfota i flera år.
Fantastisk upplevelse: Otroligt duktig o kunnig personal.
Negativ upplevelse: Vilken dålig veterinär alltså! Ringde upp mig och sa att jag inte var välkommen pga jag gett dem kritik för 3 år sedan. Besökte dem 2018 med hunden som mådde dåligt. Veterinären var rädd för hunden vilket jag oxå kommenterade i ett inlägg. Hunden blev inte ordentligt undersökt pga veterinären var rädd?! Ska man vara veterinär då..kan man undra. Nu tänkte jag ge dem ett nytt besök för att få årliga vaccination och för att se om Fyrfota blivit bättre men har blivit portad där ifrån pga man gav dem kritik! De vill verkligen inte få nya kunder eller behålla dem de har. Kommer inte rekommendera dem för någon.
Fantastisk upplevelse: Omtänksamma. Bra omhändertagande.
Fantastisk upplevelse: Kom dit och fick ett så trevligt välkomnande. Allt gick smidigt och när vi fick träffa veterinären så var han jätte trevlig. Förklara tydligt vad som skulle göras osv. Blev så bra bemött.
Fantastisk upplevelse: Mycket gott bemötande, mot både ägare och djur, och vettig prisnivå, hos denna veterinär.
Fantastisk upplevelse: Super bra personal och ett mycket trevligt bemötande mot Diesel... våran kisse katt alltså
Fantastisk upplevelse: Duktig personal!
Fantastisk upplevelse: Trevlig personal och kunnig veterinär.
Fantastisk upplevelse: Mycket bättre och mer kompetenta än Blåstjärna...
Fantastisk upplevelse: Super nöjd med deras tjänster. Lätt att får en tid, bra pris och super snälla personal.
Fantastisk upplevelse: Super nöjd m mitt besök.
Fantastisk upplevelse: Mycket trevlig personal
Fantastisk upplevelse: Alltid bra bemötande
Fantastisk upplevelse: De vet precis vad vi behöver
Fantastisk upplevelse: Mkt bra service. Kan varmt rekommenderas.
Positiv upplevelse: Bra personal
Fantastisk upplevelse: Mycket trevlig personal
Fantastisk upplevelse: Mycket bra. Tack för hjälpen!!
Fantastisk upplevelse: Vi är mycket nöjda och tacksamma för den professionella hjälp vi har fått av veterinär Milan med våran lilla pudel Milton. Det är alltid lätt att få en tid och möts alltid av kompetent och engagerad personal.
Fantastisk upplevelse: Alltid trevliga!
Positiv upplevelse: Be och vänlig personal
Fantastisk upplevelse: Helt underbar personal.
Fantastisk upplevelse:
Fantastisk upplevelse: Dom är helt enkelt bäst.
Fantastisk upplevelse: Behöver du en veterinär, åk hit!!
Fantastisk upplevelse: Trevlig personal
Fantastisk upplevelse: Trevlig personal och bryr sig om djuren o kunden
Fantastisk upplevelse: Professionella och seriösa är min erfarenhet!
Fantastisk upplevelse: Bra personal, vänliga och bra med mina hundar
Fantastisk upplevelse: Känns som veterinären är väldigt kunnig o bra på att tala på ett förstående sätt. Bra service, trevlig personal. Rekommenderar verkligen denna veterinärspraktik.
Fantastisk upplevelse: Alltid kompetent, socialt och snabbt.
Fantastisk upplevelse: Alltid lika trevliga med proffsigt bemötande. Rekommenderas starkt!
Positiv upplevelse: Trevliga o bra!
Lämna din åsikt om Fyrfota Veterinärpraktik AB:
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_sv"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_sv"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Fyrfota Veterinärpraktik AB visas i följande listor:
Andra veterinärer som kan intressera dig
Knallens Smådjursklinik AB
Lägg till ditt företag i vår katalog gratis
Om du har en veterinärklinik och vill synas i vår guide, skicka oss din företagsinformation så kan du synas helt gratis.