A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_sv"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 68
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Din Veterinär Lunden
Öppettider
- sunday: (closed)
- monday: (closed)
- tuesday: 8h-17h
- wednesday: 8h-17h
- thursday: 8h-17h
- friday: (closed)
- saturday: (closed)
Din Veterinär Lunden: Omdömen
Fantastisk upplevelse: Så tillmötesgående och trevliga. Lugnt och tryggt. Rekommenderas!
Fantastisk upplevelse: Mycket nöjd med besöket. Trevliga.
Fantastisk upplevelse: Ära den som äras bör. Vi har gått med våra djur till Frieda i några år nu och det kommer vi göra så länge vi har djur och bor i Göteborg. Frieda är den enda veterinären, som vi har träffat under åren, som vi litar helt och fullt på, då veterinärer av Friedas kaliber är försvinnande få. Den här kliniken är helt klart värd en omväg.
Fantastisk upplevelse: Mycket nöjd! Hjälpsamma och trevliga! Extra nöjd med Beatrice. Underbar, lyssnar noga och förstår.
Fantastisk upplevelse: The vet Linnea helped my very worried self about my doggie. They were kind, fast and clear. It is a great place to take your beloved pet!
Fantastisk upplevelse: Var och vaccinerade mina hundar i Lunden i fredags 23/1. Va toppen personal. Så proffsigt och så bra bemötande ifrån start! Rekommenderar
Fantastisk upplevelse: Kind and caring staff. Good experience overall thank you.
Fantastisk upplevelse: Min Tyson var väldigt rädd för operation, fick mycket trevlig veterinär som var så lugn mot Tyson. Han är 10 år snart 11 år och kan bli väldigt grinig och sur men det gick så bra. De ville ta bort alla hans tänder men vi sa nej för han kan inte leva på blötmat det var så han fick sina tandbesvär i första hand. Vi hade kontakt med veterinären även under operationen för att vara överens om vad för tänder de ska ta och vad de kan tänka sig att Tyson kan ha kvar. Tyson operation var så jobbig att det tog 6 veckor för han att läka tills stygnen försvann. Efter denna läkning började han kissa blod och behövde åka akut in. Som tur kunde jag ringa till ”dinveterinär” och blev vägledd hur jag ska göra och tänka. Idag ett år senare mår han så himla bra och känns som han blivit 5 år yngre. Han springer och leker och äter torrfoder utan problem! Så tacksam för all er hjälp ❤️
Fantastisk upplevelse: Toppen klinik !!!
Fantastisk upplevelse: Bra
Fantastisk upplevelse: Ni. Är helt fantastiskt vetrinär. Som prtar med husdjur. Ni är bättre Evidensia djursjukhuset. Ni pratar med djuren. Det. Gör inte Evidensia djursjukhuset ♥️
Fantastisk upplevelse: Ännu ett besök som bekräftar att vi har hittat vår veterinärklinik för livet! Kompetenta, trygga och närvarande - sanna djurvänner / Mulle
Fantastisk upplevelse: Fantstiskt bemötande av både mig och min underbara ragdoll. Tog sig tid, ingen stressa, tydliga förklaringar och uppföljningen med telefonsamtal osv.. kändes som en släkting hjälpte till!
Fantastisk upplevelse: I got my dog a passport. The service was friendly and helpful. They showed me a lot of travel-related videos and also gave me vaccinations. Everything was great.
Fantastisk upplevelse: Så underbara duktiga. Trevlig och duktiga personal
Positiv upplevelse: Bra medicinsk personal och bra bemötande. Lokalerna var nya och fina.
Negativ upplevelse: Vi behövde avliva vår hund väldigt drastiskt pga sjukdom. Eftersom detta var något som vi inte var beredda på så var beslutet väldigt jobbigt. Hon var med oss i 14 år och var inte alls beredda på att förlora henne. När vi kom till kliniken för hennes avlivning så bad vi veterinären att inte säga ordet död,avliven, gått bort osv. Då det kändes fortfarande overkligt. Men detta respekterades inte och orden sades många gånger under processen. När hon skulle lägga i lugnande spruta i början så sa hon att hon skulle göra det i benet eller nacken. Jag bad henne göra det i benet då hon inte gillade att bli tagen på i nacken. Detta gjorde hon då inte. Vår älskling blev istället stressad och försökte bita henne. Tills jag sa ifrån och sa att hon inte vill och att hon får göra det i benet istället. Hon var min bästa vän i 14 år och att hennes sista stund var på detta sätt är något jag kommer ha skuldkänslor för väldigt länge. Om jag hade chansen att gå till en annan veterinär klinik hade jag gjort det alla dagar i veckan. Att mina önskan inte gjordes är något jag än i dag är irriterad över.
Fantastisk upplevelse: Verkligen toppen, trevlig och personlig personal. Rekommenderar!
Fantastisk upplevelse: Bästa veterinären i stan! De är så engagerade och omtänksamma.
Tack snälla! Det värmer att höra att vårt engagemang märks. Vi finns här för dig och din fyrbenta vän! ❤️
Fantastisk upplevelse: Från hjärtat en eloge till alla inblandade när Bullen skadade sig! Från bemötande till operation
Tack från hjärtat för dina ord! Vi är så glada att vi kunde finnas där för Bullen när det behövdes. Ditt förtroende betyder mycket för oss – stor kram till både dig och Bullen! ❤️
Fantastisk upplevelse: Men heeft ons verder geholpen zonder afspraak. Hulpvaardige ontvangstmedewerkster en vriendelijke dierenartse.
Tack för din fina recension!
Fantastisk upplevelse: Fantastisk personal fick förtroende direkt på mitt första besök. Rekommenderar den här kliniken varmt!
Tack så mycket för dina fina ord! Det gläder oss att du kände förtroende redan vid första besöket. Vi uppskattar verkligen din rekommendation och ser fram emot att få välkomna dig och ditt djur igen!
Positiv upplevelse: Det här med recensioner handlar väl mycket om personkemin. Vissa veterinärer gillar man spontant,andra kan man ha lite svårare för. Dock är bra hjälp för djuret det viktiga.Tyckte mycket om den unga kvinnan som hjälpte mig senast. Hon var noga o hjälpsam. Haft en lite äldre här också som också var bra. Backen upp till kliniken jobbig att gå med en katt i bur och cykel. Kan ta spårvagn och bussen upp men tar längre tid om man bara bor 1,3 km bort. Tidigare varit hos Veterinärerna på Evidensia i Lunden/ Örgryte.Bra men dyra tyvärr.
Tack för din utförliga och ärliga recension! Vi är glada att du upplevde att ditt djur fick bra hjälp och att du kände dig väl omhändertagen av vår personal. Vi förstår att backen kan vara kämpig, och vi uppskattar att du ändå tar dig hit. Varmt välkommen tillbaka när du behöver oss!
Fantastisk upplevelse: Trevlig personal och fint bemötande.
Tack för din fina recension
Positiv upplevelse: Väldigt bra veterinär, men önskade att ni tog Amex, tills att ni tar det kommer jag välja en annan veterinär.
Tack för din feedback! Vi är glada att du tycker att vår veterinär är väldigt bra. Och tack vare din input kan vi nu meddela att vi numera accepterar Amex! Vi hoppas få välkomna dig och ditt djur igen framöver.
Fantastisk upplevelse: Bra bemötande
Tack för din fina recension
Fantastisk upplevelse: Alltid den bästa! Rekommenderas varmt ♥️
Tack så fint skrivet. Det glädjer oss!
Fantastisk upplevelse: Jättetrevlig och tog hand om oss och kissen på bästa sätt. Kan varmt rekommendera.
Stort tack för din fina recension!
Fantastisk upplevelse: Lungt o trevligt bemötande.
Tack! Det glädjer oss
Fantastisk upplevelse: Bäst i gbg
Vad härligt att ni båda är nöjda med ert besök hos oss! Tack för er fina recension!
Fantastisk upplevelse: Vi bor grannar med detta ställe, alltid lika trevliga även om man bara smiter in och lånar vågen. Idag fick Gun-Britt sin första julklapp av snällisen i receptionen ♥️ Rekommenderas varmt!
Tack för din fina recension. Vad roligt för Gun-Britt! Hoppas att det fanns något smaskigt i påsen!
Fantastisk upplevelse: Friendly, attentive, and professional! They gave me great cat care tips
Thank you! Glad you found the tips helpful. It was a pleasure to help!
Fantastisk upplevelse: Otroligt bra service, trygg och trevlig personal. Kommer verkligen rekommendera denna klinik!
Stort tack för din fina recension! Vi är glada att du kände dig trygg och väl omhändertagen hos oss. Din rekommendation betyder mycket för oss – varmt välkommen tillbaka!
Fantastisk upplevelse: Så fantastisk personal. Aldrig blivit så härligt bemött hos någon veterinär. Hit kommer vi fortsätta gå
Tack snälla för dina värmande ord! Det betyder mycket för oss att du känt dig så fint bemött. Vi ser verkligen fram emot att få ta hand om er igen!
Fantastisk upplevelse: Friendly local veterinarians that has a really good hand with all my pets
Thank you so much for your kind words! We're happy to hear that you and your pets feel well taken care of. It's always a pleasure to welcome you to the clinic!
Fantastisk upplevelse: Alltid lika trevligt hos er, glad hund och glad matte när vi besökt er!
Tack så mycket! Det gör oss verkligen glada att både hund och matte trivs hos oss. Vi ser fram emot ert nästa besök!
Fantastisk upplevelse: Jättebra och trevlig veterinärklinik. Fick snabb och bra hjälp med min katt. Rekommenderar!
Tack för din fina recension! Vi är glada att ni fick snabb och bra hjälp. Tack för din rekommendation – varmt välkomna tillbaka
Fantastisk upplevelse: Mycket bra, trevligt och professionellt bemötande (Hunden mår bra! )
Stort tack för din fina recension! Vi är glada att du upplevde både professionalism och ett trevligt bemötande hos oss. Varmt välkommen tillbaka!
Fantastisk upplevelse: Bästa veterinärkliniken i stan. Vänligt bemötande och väldigt bra service till vettiga priser. Kan inte bli bättre. Vi är så belåtna med att vi hittat till Din Veterinär.
Stort tack för dina fantastiska ord! Det gläder oss att ni är nöjda med både bemötande, service och priser. Vi är glada att ni hittat till oss – varmt välkomna tillbaka när som helst!
Fantastisk upplevelse: Lugn o trevlig miljö både för katt o ägare. Ingen stress inne hos dr, en grundlig kontroll av blodbild å hjärta/ lungor,. Allt ok!Tydligen behöver Amorina ( å matte) gå ner i vikt!
Tack för din fina och humoristiska recension! Vi är glada att ni upplevde en lugn och trygg miljö hos oss
Fantastisk upplevelse: Är så himla tacksam för all hjälp vi fått med vår lilla katt mango som nyligen varit sjuk! Vi fick ta in han akut då han inte riktigt blev bättre efter att vi tagit han till blå stjärnan. Trots att det egentligen inte fanns någon ledig tid togs mango emot och fick rätt hjälp och nu är han helt frisk! Hos din veterinär Göteborg fick vi oerhört bra och snabb hjälp, sjukt bra bemötande och kunnig personal! Jag rekommenderar starkt din veterinär Göteborg!
Tack för din fantastiska och varma recension! Det betyder mycket för oss att höra att Mango fick den hjälp han behövde och att han mår bra igen. Vi vet hur oroligt det kan vara när ens djur inte är frisk, och vi är glada att vi kunde finnas där för er. Stort tack för din rekommendation – ni är alltid varmt välkomna tillbaka!
Fantastisk upplevelse: Har fått så otroligt fin hjälp här med min katt Miso flera gånger. Tusen TACK för att ni är grymma!!!
Tack snälla för dina fina ord! Det gläder oss att vi kunnat hjälpa både dig och Miso på ett bra sätt. Du är alltid varmt välkommen tillbaka – och en extra hälsning till Miso från oss!
Negativ upplevelse: Mitt första besök på denna klinik. Lugn och harmonisk miljö. Bra mottagande i receptionen. Det som var mindre bra var att tiden hos veterinären var mycket, mycket kort. Jag var där för vaccinering av katt, och där jag har varit tidigare har det ingått en liten allmän hälsoundersökning. Det blev inte direkt gjort här. Koll av chip.Koll av tänder. In med spruta. Besöket var klart på max tre minuter. Det här var ett märkligt veterinärbesök.
Fantastisk upplevelse: Bästa kliniken!!!
Tack så mycket – vilken härlig kommentar! Det betyder massor för oss att höra. Varmt välkommen tillbaka
Fantastisk upplevelse: Idag behövde jag säga adjö till min älskade lilla katt Ella som funnits vid min sida i snart 9 år. Det är den absolut tyngsta stunden av sorg jag behövt uppleva hittills i mitt liv och jag fick ett så fint bemötande redan från första stund. De var otroligt stöttande och förstående. Min sista stund med Ella blev så fin tack vare dem och det är jag så väldigt tacksam över. Tack till er.
Tack för att du delade med dig av din upplevelse i en så tung och känslosam stund. Det gör oss djupt rörda att höra att vi kunde bidra till att din sista stund med Ella blev så fin som möjligt. Våra tankar är med dig i din sorg – och vi är tacksamma för att vi fick vara där för er. Vila i frid, lilla Ella.
Fantastisk upplevelse: Vi blev väl bemötta och personalen visade mycket empati när vi behövde ta farväl av vår gammla katt. Vi är tacksamma mot den person som gick med på att skjuta på sin bokade tid så att vi kunde komma in akut och för personalen som prioriterade oss i det akuta läget
Tack för att ni delade med er av er upplevelse i en så svår stund. Det betyder mycket för oss att ni kände er väl bemötta och stöttade när ni behövde det som mest. Våra tankar går till er och er kära katt – och vi är tacksamma att vi kunde finnas där för er.
Fantastisk upplevelse: Proffsiga, vänliga och vettiga priser!
Tusen tack för din fina kommentar! Vi är glada att du uppskattar vårt bemötande och våra priser. Varmt välkommen tillbaka!
Fantastisk upplevelse: Helt fantastisk personal med underbart bemötande, anpassat efter var individ. Hit kommer vi i fortsättningen! Uppdatering! Efter ytterligare ett besök står vi fast vid tidigare recension. Servicenivån är på högsta nivån.
Tack vad fint skrivet Lisa. Det värmer!
Positiv upplevelse: Ordnade akuttid fastän dem var vetrinär kort,så att Peggy fick hjälp m sin brutna klo innan vårt tåg går. Oerhört väl mottagna,proffsig vetrinär o bra överlämnande m utförlig genomgång vad som gjorts.medicin o eftervård.
Stort tack för den fina recensionen
Fantastisk upplevelse: Alltid hjälpsamma, låga priser.
Tack, det glädjer oss att höra
Fantastisk upplevelse: Äntligen! Vi har letat efter en bra klinik och veterinär i Göteborg länge och idag hittade vi det. Tack för er omtänksamhet, respektfulla bemötande och sympati. Vi kommer definitivt tillbaka.
Vad roligt att höra Lydia. Ni är varmt välkomna tillbaka. Tack för din fina recension
Fantastisk upplevelse: Så glad att jag vände mig hit med min Malte. Mysigt, personligt, kunnigt och så välkomnande. Kommer inte gå någon annanstans.
Tack för din fina recension och varma ord!
Fantastisk upplevelse: Bästa o billigaste veterinären,ställer alltid upp o fixar fam.3 katter sedans babystadie vänligt bemötande o bra priser..mvh.Jupiter Venus o Haru
Tack för din fina recension
Fantastisk upplevelse: Toppen veterinärvård. Ok priser. Dom har ett maxtak vid tandåtgärd
Stort tack för din recension!
Fantastisk upplevelse: Den lilla kliniken med lika mycket hjärta som hjärna. Här är djuren i de bästa händer. Hur kan man gå någon annanstans än här?
Så fin recension. Den värmer verkligen!
Fantastisk upplevelse: Mycket bra service och bra pesonal. Tycker jag iaf
Tack för din fina recension Elisabeth
Positiv upplevelse: Bra service, trevlig personal. Bra pris på avmaskning i samband med utlandsresa.
Tack för din recension
Negativ upplevelse: Jag ångrar så att jag gick till er med mitt djur. Något som ni inte förstår är att man måste kommunicera och informera djurägaren innan man gör ett större ingrepp, ägaren har rätt att få veta! Ni borde skämmas!
Fantastisk upplevelse: Otroligt bra klinik med trevlig personal:)
Tack! Det glädjer oss att höra
Fantastisk upplevelse: Underbar personal känner mig väldigt trygg och nöjd efter sigges tandsanering
Det glädjer oss! Tack för en fin recension
Fantastisk upplevelse: People really helpful friendly and welcoming. My dog had a very nice support. I extremely recommend.
Thank you so much!
Fantastisk upplevelse: Bästa veterinärkliniken jag har gått till, förstående och omtänksamma. Seriös klinik som jobbar för djurens bästa.
Så fin recension! Stort tack
Fantastisk upplevelse: Så trevlig liten veterinärklinik. Trevligt bemötande både mot mig som hundägare och till min hund. Rekommenderas varmt!!
Stort tack för din fina recension!
Fantastisk upplevelse: Gick snabbt att få tid. Trevlig personal.
Tack för den fina recensionen!
Fantastisk upplevelse: Extremely helpful and experienced place. Would recommend for all your pets.
Thank you so much!
Fantastisk upplevelse: Kunnig och hjälpsam personal med hjärtat på rätt ställe. Här känner man sig väl mottagen. Lugn och avslappnad miljö. Rekommenderas varmt!
Det värmer verkligen att läsa dina fina ord. Tack Beata!
Fantastisk upplevelse: Helt positiv upplevelse, vänlig, varm och professionell personal och en avslappnad, ren, modern miljö.
Tack! Vilken fin recension
Fantastisk upplevelse: Supernöjd med bemötandet för såväl tvåbent som fyrbent. Kommer absolut komma tillbaka när det behövs!
Det glädjer oss. Du är varmt välkommen tillbaka :)
Fantastisk upplevelse: Mycket bra och hjälpsam personal som tänker på djurets bästa. Trevlig lokal med lugn musik i väntrummet.
Tack för din fina recension och värmande ord
Positiv upplevelse: Bra och snabbt ♥️
Tack så mycket för omdömet
Fantastisk upplevelse: Alltid trevligt bemötande och väldigt fräsch veterinärklinik. Känns tryggt när man besöker med sin fyrfota vän
Det värmer oss att höra. Tack för recensionen!
Fantastisk upplevelse: Sehr nette freundliche Leute.
Thank you so much!
Fantastisk upplevelse: Bra veterinär
Tack så mycket!
Fantastisk upplevelse: Väldigt nöjd med besöket hos er! Fint bemötande! Och fin klinik. Rekommenderas varmt!
Tack, det glädjer oss mycket!
Fantastisk upplevelse: Fint och varmt bemötande, man känner sig trygg och lämna sin fyrbenta vän. Vi kommer att fortsätta komma till er i fortsättningen.
Tack Tamara! Vilken fin recension. Du är varmt välkommen tillbaka till oss!
Fantastisk upplevelse: Alltid trevligt bemötande. Veterinären Frida är mycket duktig. Kommer mer än gärna tillbaka
Hej Ewa! Tack för den fina recensionen, du är varmt välkommen tillbaka.
Fantastisk upplevelse: Trevligt och bra bemötande
Tack för den fina recensionen!
Fantastisk upplevelse: Bästa vård och bemötande !!!!
Tack för din fina recension! Önskar dig en fin dag!
Fantastisk upplevelse: Proffs på alla nivåer!
Tack Martin! Det glädjer oss
Fantastisk upplevelse: Otroligt bra personal. Känner sig så trygg
Det glädjer oss så mycket! Stort tack för din fina recension
Fantastisk upplevelse: Blev rekommenderade Din Veterinär av andra hundägare. Tidigare har vi varit på flera olika kliniker, men det här är verkligen den bästa! Kommer inte vilja gå till någon annan än hit i fortsättningen. Tack till personalen!! Särskilt Freida för ditt fina bemötande och anpassningar som du gjort för Tila & mig. ❤️
Hej Felicia, Stort tack för din fina recension, den glädjer oss så mycket! Du är vamt välkommen tillbaka.
Fantastisk upplevelse: Underbara personal. Bra bemötande då man känner sig verkligen trygg att lämna sin älskade djur till kunniga personal.
Tack Bahar för din fina recension, den glädjer oss så mycket!
Fantastisk upplevelse: Vänlig kunnig personal, lagom stort.
Tack Irene för den fina recensionen!
Fantastisk upplevelse: Vår hund älskar att gå till veterinären och det förstår jag med så trevlig personal som de har där.
Det glädjer oss verkligen att höra! Stort tack för din fina recension
Fantastisk upplevelse: Rekommenderas!
Tack för den fina recensionen!
Fantastisk upplevelse: Va där för att avliva min hund. Otroligt fin personal, väldigt omtänksamma och empatiska. Kommer definitivt bli min "to go" veterinär framöver.
Stort tack för den fina recensionen! Den glädjer oss verkligen
Fantastisk upplevelse: Fantastisk service och god omvårdnad både för mig och Romeo
Tack paula för den fina recensionen. Den gör oss väldigt glada!
Fantastisk upplevelse: Rekommenderas varmt! Stort tack för den hjälp ni gav oss när vi behövde den som mest. Ett lugnt, tryggt och medkännande bemötande i en situation som var jobbig för oss. Tack för ett proffisionellt och förtroendeingivande bemötande och agerande, vi kommer alltid att vända oss till er om vi behöver hjälp med våra vänner igen. Vi rekommenderar er starkt till alla som behöver hjälp med sina djur. Varmt tack!
Hej Robert. Stort tack för den fina recensionen, den värmer verkligen. Det glädjer oss att vi kunde vara ett stöd och hjälpa er.
Fantastisk upplevelse: Mycket lugnt och trevligt. Bra bemötande.
Tack för dina fina ord
Negativ upplevelse: Opersonligt bemötande, veterinären vaccinerade hundarna utan att ens titta över dem och deras allmäntillstånd Bokade kloklippning till min rädda hund och bad om att under inga omständigheter klippa av pulpan, men djurskötaren klippte av pulpan på en klo i alla fall, det har inte hänt på 10 år så nu är hunden ännu mer rädd vid kloklippning
Hej Maria,
Vad tråkigt att du inte fick den upplevelse som du förväntade dig. Vårt erbjudande om att komma på en kostnadsfri undersökning som kompensation kvarstår om du önskar det.
Vi uppskattar din feedback och vi jobbar kontinuerligt för att bli än bättre klinik för alla fyrbenta vänner!
Fantastisk upplevelse: Trevlig och omtänksam personal. Zeke gillar verkligen att komma dit!
Tack! Vad roligt att Zeke gillar kliniken. Tack för en fin recension
Fantastisk upplevelse: Utan tvekan bästa veterinärkliniken i Göteborg. Lugn och harmonisk miljö. Personalen utstrålar verkligen värme och trygghet. Inte nog med det är veterinärerna otroligt kompetenta och dessutom mjuka med djuren. Mina hundar älskar numera att gå till veterinären! Vi kommer aldrig byta veterinär!
Tack för dina fina ord Beatrice, det glädjer oss mycket. Du är varmt välkommen tillbaka!
Fantastisk upplevelse: Mer professionella och genuint omtänksamma sköterskor, djurvårdare och veterinär får man leta efter. Har aldrig varit så nöjd som här, och då har vi haft husdjur i 20+ år! Rekommenderas!
Stort tack för din recension Malin. Den värmer verkligen!
Fantastisk upplevelse: Trevligt, lungt och professionellt bemötande. Kan varmt rekommendera denna klinik flera ggr om.
Tack för den fina recensionen Lovisa.
Fantastisk upplevelse: Super trevlig veterinär och bra pris.
Tack för den fina recensionen!
Fantastisk upplevelse: Fantastiskt fina och snälla, väldigt duktiga och mänskliga. Bra vetrinärpriset
Tack för dina varma ord
Fantastisk upplevelse: Så ödmjukt och fint mottagande vi fick., kände mig så trygg när jag lämnade Fredde. En helt fantastisk klinik.
Så fin recension. Tack så jättemycket!
Fantastisk upplevelse: Nice and calming atmosphere, I don't know if it's witchcraft or a huge amount of knowledge and experience but my cat went from having to be forced into his travel cage to walking into it without promting or bribes to just looking at me, walking in and laying down. 10/10 highly recommended.
Thank you so much for the review Alu. Much appreciated!
Fantastisk upplevelse: Otroligt gulligt bemötande och dessutom lätt att få tid för både stort och smått!!!
Tack för din fina recension
Fantastisk upplevelse: Omtänksamma, kunniga, snälla, empatiska, engagerade. Förutom 5 stjärnor får ni ❤️❤️❤️❤️❤️ Stort tack!
Stort tack Alma! Så fint skrivet, det värmer verkligen!
Lämna din åsikt om Din Veterinär Lunden:
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_sv"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_sv"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Din Veterinär Lunden visas i följande listor:
Andra veterinärer som kan intressera dig
AniCura West Animal Hospital in Gothenburg
Lägg till ditt företag i vår katalog gratis
Om du har en veterinärklinik och vill synas i vår guide, skicka oss din företagsinformation så kan du synas helt gratis.