A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_sv"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 68
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Evidensia Djurkliniken Mölndal
Välkommen till Evidensia Djurkliniken Mölndal, din pålitliga veterinär i Mölndal! Vår moderna smådjursklinik är specialiserad på hundar och katter och erbjuder en mängd olika djursjukvårdstjänster av hög kvalitet. Våra erfarna veterinärer är dedikerade till både kirurgiska och medicinska behandlingar, vilket säkerställer att ditt husdjur får den bästa möjliga vården.
Förebyggande vård är en viktig del av vårt arbete. Vi erbjuder vaccinationsprogram, seniorkontroller, hälsoundersökningar och kostrådgivning för att hålla dina djur friska. Utöver vårt omfattande vårdutbud har vi en butik som erbjuder ett brett sortiment av foder och tillbehör för att tillgodose dina husdjurs behov.
Har ditt djur akuta symptom? Vi finns här för att hjälpa till med snabb rådgivning och vård under våra öppettider, så att ditt djur kan få den rätta behandlingen utan dröjsmål. Dessutom kan du enkelt boka tid för veterinärbesök eller videosamtal via vår smidiga app.
Missa inte att bli medlem i vår kostnadsfria kundklubb för exklusiva erbjudanden och hälsotips. Vi ser fram emot att välkomna dig och ditt djur till vår klinik för en trygg och professionell vårdupplevelse!
Öppettider
- sunday: (closed)
- monday: 8h-17h
- tuesday: 8h-19h
- wednesday: 8h-17h
- thursday: 8h-17h
- friday: 8h-17h
- saturday: (closed)
Fotos de Evidensia Djurkliniken Mölndal
Tjänster
Evidensia Djurkliniken Mölndal: Omdömen
Fantastisk upplevelse: Snabbt och effektivt!
Hej Egil,
Tack för din positiva feedback! Vi är glada att du uppskattar vår snabba och effektiva service. Välkommen åter när du behöver oss!
Vänliga hälsningar,
Oscar på Evidensia
Fantastisk upplevelse: Otroligt trevlig personal och perfekt med ett litet kattväntrum i andra änden från entrén så min katt slapp bli stressad av hundarna och folk som kom och gick.
Hej Louise,
Tack så mycket för din fina feedback! Vi är glada att höra att du uppskattade vår personal och vårt kattväntrum. Det är viktigt för oss att alla våra patienter känner sig trygga och avslappnade.
Vänliga hälsningar,
Daniel på Evidensia
Fantastisk upplevelse: Som alltid ett jättefint bemötande!
Hej Agnes! Stort tack för din fina recension, det betyder så mycket för oss!
Vänligen, David på Evidensia
Fantastisk upplevelse: så kompetent personal.. helt fantastiska
Fantastisk upplevelse: Första besöket för min valp. Mycket mjukt och fint mottagande. Fick också bra råd om skötsel av öron. Tack!
Hej Anette,
Tack så mycket för dina fina ord! Vi är så glada att ni kände er väl mottagna och att ni fick bra råd för er valps skötsel. Det är viktigt för oss att skapa ett tryggt och positivt första besök. Hör gärna av er om ni har fler frågor eller behöver mer hjälp!
Vänliga hälsningar,
Johan på Evidensia
Fantastisk upplevelse: Jag ringde för att få rådgivning, fick superbra hjälp. Hoppas jag inte behöver åka in med hunden. Hoppas även jag kan behålla 5 stjärnor!
Fantastisk upplevelse: Trygga erfarna vetrinärer är ett måste i en branch där mycket kan vara svårt att navigera i som djurägare
Hej Daniela, stort tack för dina fina ord!
Det betyder mycket för oss att höra att du känner dig trygg hos oss.
Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse.
Vänligen,
Daniel på Evidensia
Negativ upplevelse: De kapade av min hunds bollar, sa att det var på köpet för att de gjorde ett misstag. skulle operera hans ben och då kapar de istället av bollarna och gör operationen efter. blev helt rasande när personal gav mig hundtratten och sa att det inte var en så stor grej och att de inte gör samma mistag nästa gång? vadå? kapa av Pelle Stefans bollar? Helt sjukt asså.
Fantastisk upplevelse: Trevligt och snabb hjälp. Hunden älskar stället.
Hej Peter,
Tack för ditt fina omdöme!
Vad härligt att höra att ni fick snabb hjälp- och extra roligt att hunden trivs så bra hos oss.
Varmt välkomna tillbaka vid behov!
Vänliga hälsningar,
Johan på Evidensia
Fantastisk upplevelse: Kompetent och vänlig personal som till och med hjälpt mig spara pengar genom att avråda mig från onödiga undersökningar. Toppen djurklinik!
Negativ upplevelse: Jag har tidigare tyckt att kliniken har varit bra. Något har skett för idag bröt jag ihop och grät vid hemkomst. Lyckades ta mig till kliniken trots aktiv epilepsi bland annat. I enlighet med Evidensias avtal som man får skriva på så ska en prisuppgift ges bland annat, detta sker inte i mitt fall. Då jag har autism typ 1 bland annat är tydlig information som ges inför ett besök extremt viktigt för att jag inte ska drabbas av total panik och inte veta fram eller tillbaka under besöket. En undersökning görs och jag får veta vad som behöver göras. Av någon orsak ska ett blodprov på 3300kr tas och jag förstår ej varför priset är såpass högt. Veterinären säger att en viss medicin ska ges under konsultationen men sedan får samma veterinär inte skriva ut påtalade medicin OM jag inte gör blodprovet hos denna klinik (jag pratar om att kolla runt hos andra veterinärer). Idag har jag betalat pengar för absolut nada om vi inte räknar med panikångesten jag fick vid hemkomsten samt epilepsin som var fullt aktiv under hela besöket pga stress. Fick ingen konsultation angående kost då mitt djur väger på tok för mkt, fick ingen info gällande tänderna som inte ser bra ut. Absolut inget gjordes förutom att veterinären klämde och kände. Jag kommer att byta veterinär efter detta. Mvh
Negativ upplevelse: Det positiva med den här kliniken är den trevliga receptionen. Veterinärerna däremot är arroganta, utför misslyckade operationer och bortprioriterar livshotande problem. Tar ej hänsyn till djurägares observationer, ställer felaktiga och ytliga diagnoser, samt missar inflammationer och tillåter onödigt lidande för djuret. För att dessutom vara dyrare än konkurrenterna. Ser ni till era djurs bästa, gå någon annanstans.
Negativ upplevelse: Detta är en klinik bra för vaccinationer. Gällande övriga problem saknar veterinärer befogad kompetens för att kunna lösa. Upprepad nonchalans samt misslyckade operationer ledde till att vi fick ta bort vår katt för tidigt, utan att något ansvar har tagits av veterinärer. Snälla sök er ifrån den här kliniken.
Negativ upplevelse: Våran hund blev skadad och behövde dra ut två tänder. När han ligger nedsövd så ringde dom och sa att dom också kommer att ta bort tandsten för att det ingår i paketet. Vi visste inte om vad det var för paket eller vad som ingår i det. Så när dom ringer så har ju vi inget val att än att utföra. Vi tycker att det är otroligt oprofessionellt och oseriöst att inte få veta all information innan. Välj en annan klinik, det finns så mycket bättre. Veterinären som utförde operationen var där emot väldigt snäll och bra på sitt jobb där av två stjärnor.
Fantastisk upplevelse: Jag har bara gott att säga om kliniken och dess personal. Jag och mina katter genom åren har alltid blivit exemplariskt väl omhändertagna.
Fantastisk upplevelse: Rekommenderar starkt! när ingen annan i hela Göteborg kunde ta emot min katt för hans ögon problem löse Evidensia det så vi fick en tid samma dag! Är så tacksam och nöjd över bemötandet<3
Fantastisk upplevelse: Tack ni tjejer på Evidensia som tog emot en stackars liten fågel, troligen en Tornseglare ( Tornsvala) som på marken blivit pickad i nacken av en skata på sen eftermiddag den 4/6. Det kallar vi GODHJÄRTAT! Ett liv är ett liv och ingen ska lida. Tack!!!!
Fantastisk upplevelse: Very kind and knowledgeable staff, good at handling the animals even if they're not comfortable with being at the vet. Explained all steps, alternatives and treatments so I understood and encouraged me to call if anything out of the ordinary happened during the treatment.
Hi Beatrice, Thank you so much for your kind words.
We're really glad to hear that you felt well taken care of and that everything was clearly explained. It's important to us that both pets and their owners feel safe and supported throughout the visit.
Warm regards, Johan at Evidensia
Fantastisk upplevelse: Jättetrevlig lite mysig klinik. Ordning och reda trevlig personal och min hund. Tycker det var jätteroligt.
Positiv upplevelse: Väl mottagen blir både du och ditt husdjur. Fri parkering är det också.
Hej Kenneth, tack för din fina feedback! Vi är så glada att du och ditt husdjur är nöjda med vår vård. Om vi kan hjälpa dig igen i framtiden, tveka inte på att höra av dig!
Vänligen, Johan på Evidensia
Fantastisk upplevelse: All went fine with our dog, when he need vaccine at our Sweden trip. The veterinatian was really kind and take care of everything.
Hi Marko, Thank you so much for sharing your experience with us. We're happy to hear that everything went smoothly during your visit, and that your dog received the care he needed while in Sweden. Wishing you and your dog all the best on your travels, and you're always welcome back!
Kind regards, Johan from Evidensia
Fantastisk upplevelse: Fantastiskt bemötande av all personal när min syster blev tvungen att avliva sin älskade katt. Empatiska, duktiga och trevliga. Tål att tilläggas att både jag och min syster använt evedensia i mölndal i många år, alltid nöjda!
Positiv upplevelse: Trevlig personal som tar väl hand om ditt djur och som är trevlig mot oss människor också. :)
Fantastisk upplevelse: DJURKLINIKEN in Mondal, has outstanding care for our pets. We have been customers since 2004 and we always receive the highest quality of care. The staff are cheerful and knowledgeable in all areas of pet care. Even our feral kitty was impressed with the handsome vet, and caused no problems at her latest visit. Evidensia gets a solid 10/10 rating.
Fantastisk upplevelse: Fått väldigt bra hjälp, både via fysiska besök men även om man behöver rådgivning över telefon
Fantastisk upplevelse: Vänlig personal. Speciellt Isabelle!
Negativ upplevelse: Trevliga, glada men superdyra. Tar flera tusen för ett konsultationsbesök. Priserna är inte fasta så du vet inte innan en konsultation vad besöket kommer kosta. Priset sätts efter hur många minuter ditt besök tar. Vi betalade 2000kr för 30 min i kliniken, där vi pratade om sterilisering, färgen på pälsen och lite allmänt om hundars beteenden. Vi kan tyvärr inte rekommendera Evidenisa Mölndal trots att dem är trevliga, då dem inte tar prissättningen seriöst.
Fantastisk upplevelse:
Negativ upplevelse: Helt galna priser, rekommenderas ej.
Fantastisk upplevelse: Personalen var snabb och trevlig. Vår katt reagera inte ens när hon fick sin vaccinspruta (och jag har problem när jag ska ge henne salva mot fästningar).
Negativ upplevelse: Orimligt dyrt, men framförallt dåligt bemötande av nyaste veterinären. Tafatt djurhantering och tveksam kompetens. Lär man sig inte en rimlig algoritm för att finna orsaken till problem längre?
Fantastisk upplevelse: Great place, excellent service, they really care about your pet!
Fantastisk upplevelse: Gjorde en 1 års vaccination på min hund. Gick väldigt fort och var smidigt.
Fantastisk upplevelse: Underbara veterinär Amanda och alltid lika fina Jessica tog sig extra tid med både mig och min buse Chico. Båda pedagogiska, proffsiga och empatiska.
Fantastisk upplevelse: Veterinär Marika är väldigt bra med katter + empatisk o pedagogisk i kontakten med matte. Även personalen i receptionen är trevliga, empatiska o hjälpsamma.
Negativ upplevelse: Åkte in för kemisk kastrering, det började med en uppläxning angående hundens ras och kuperade öron trots att han är en omplacering. Sedan tog denna otrevlig kvinna med sig min hund till bakrummet och kom sedan tillbaka och sa att min hund trots allt va snäll. Betalade och gick därifrån hastigt, kollade sedan kvittot och då har jag betalat över 1000kr för den fina KONSULTATIONEN i början av besöket. Åker aldrig hit igen, tips till alla är att åka till Frölunda kliniken istället.
Fantastisk upplevelse:
Fantastisk upplevelse: Supernöjd! Katten hade urinproblem, snabb provtagning och åtgärd, trevliga, kunniga och professionella
Positiv upplevelse: Ringde och frågade om hundfoder som tyvärr inte fanns för tillfället. Väldigt dyr djurklinik
Fantastisk upplevelse: Toppenfint bemötande av min stora, brötiga unghund när han skulle klippa klorna. Han har ett lite speciellt förflutet och har inte fått lära sig kloklipp som valp, blir sprattlig och stressad. På Evidensia gjorde de jobbet på bara några minuter! Lugnt, stadigt och snällt. Nu kan vi fortsätta hanteringsträningen i lugn och ro hemma utan att behöva oroa oss för att klorna blir smärtsamt långa. Rimligt pris var det dessutom! Tack Evidensia!
Fantastisk upplevelse: Mycket bra!!!
Fantastisk upplevelse: Super nice staff!
Fantastisk upplevelse: Fick snabbt en tid när jag ringde. Professionell hjälp. Fem ugglor i betyg
Fantastisk upplevelse: Lätt att boka, omtänksam personal, som meddelade i samband med ett rutiningrepp att de hade hittat en behandlingsbar åkomma på vår katt. Kliniken ställde ut recept och informerade om behandling - utan extra kostnad. Världsklass!
Fantastisk upplevelse: Super great vet — our cat got vaccinated and she didn’t feel a thing!
Fantastisk upplevelse: Trevlig klinik med kunnig personal och fint bemötande. Att ni lyckades ta blodprover på min katt, utan att katten sa ett ljud, är helt otroligt! Ni följer alltid upp med ett telefonsamtal efter besök/behandling, för att säkerställa att katten mår bra. Det känns jättetryggt! Tack för att ni finns.
Fantastisk upplevelse: The staff was lovely and treated my dog very well. Very good experience.
Fantastisk upplevelse: Fantastic service and great staff
Fantastisk upplevelse: Professionellt bemötande och kunniga vetrinärer
Negativ upplevelse: Inget fel på behandling men varning för orimliga priser. Sökte för katt med avbruten tand och inflammation i käken. För att kunna ge narkos meddelade man att blodprov för 4200 kr var nödvändigt. Sedan uppskattade man att narkos, röntgen och operation kommer att kosta ungefär 10000 kr. När jag ifrågasatte nödvändighet av så dyra blodprov och försökte veterinären utnyttja min okunskap och osäkerhet och förklarade att det är risk för kattens hälsa om det inte görs. Han var tydlig med att totalpriset inte kommer att bli under 10000 även om det visar sig vara ett enkelt ingrepp. Som tur var tackade jag nej och kollade pris på annan klinik i närheten. Där blev katten sövd, röntgad och opererad för totalt 3999 kr. De tog även bort tandsten, skrev ut recept och det ingick ett återbesök efter en vecka allt utan extra kostnad.
Positiv upplevelse: Trevlig personal men dyrt. Tog drygt 500kr för lite linda och kompress till ett sår. Nästa gång frågar jag vad det kostar innan och köper grejerna på apoteket till halva priset.
Fantastisk upplevelse: Trevlig och mycket hjälpsam personal!
Fantastisk upplevelse: Prata imte med mig om detta plågsamma minnen.
Fantastisk upplevelse: Fick en tid för vaccination Väldigt snabbt Behövde ej vänta länge i väntrummet och på besöks rummet innan veterinären kom till oss. Tack snälla
Fantastisk upplevelse: Supernöjda med den här kliniken. Deras hantering av djur visar inte bara på erfarenhet och kunskap utan också på att personalen brinner för sitt jobb och älskar djur. Jag tycker dom skapar det där lilla extra, alla tummar upp. Vid ett besök kom en familj in med en hund som sprungit bort och var vilsen, personalen hanterade situationen professionellt och metodiskt.
Fantastisk upplevelse: Good afternoon! My name is Maria, thank you very much for curing my cat, and also thank you for advising me to buy an excellent Aptys Bucacat toothpaste for my cat, he liked the paste so much that after we brushed his teeth, he just lay down on the tube and I decided to take a picture of it.
Fantastisk upplevelse: Snabb och bra service, kunnig personal
Fantastisk upplevelse: Amazing hospital! Brought my kitten in for the spaying surgery and she was handled so well. Both nurses and doctors were very helpful, friendly and informative. I felt like my kitten was in great hands. They have also helped during the recovery, consulted and gave advice. Definitely this is now our go-to vet hospital.
Fantastisk upplevelse: Professional, friendly staff. Came in with my pet and could immediately help out. I also liked that they had a small shop with food and toys for pets!
Negativ upplevelse: Efter 2 olika besök och dåligt bemötande båda gångerna. (inte av receptionen jättetrevliga därav 2a i betyg). Men veterinären/djurskötare va stressade och ena va okunniga och andra otrevlig. 1a besöket han kunde inte hantera katter alls, jag fick hålla i min jätte lugna katt som blev obekväm när han skulle kolla tänderna, Kanske va nån sommarvikarie? 2a besöket en sur gammal tant första hon sa "Min katt va för tjock! Du ger väl honom för mycket mat antar jag utöver torrfoder ge honom hälften så mycket mat i fortsättningen" ger verkligen inte nåt extra eller för mycket mat. Ingen annan veterinär har ens nämnt vikten öht. Måste haft otur med båda?
Fantastisk upplevelse: Trevliga personal
Fantastisk upplevelse: Alltid trevliga och kunniga.
Positiv upplevelse: Ok
Fantastisk upplevelse: Jättebra personal! Bra utbud på specialfoder och andra tillbehör.
Positiv upplevelse: Väldigt dyrt och väldigt bossigt uppträdande, iallafall en av dem.
Fantastisk upplevelse: I took my cat to Evidensia for his regular vaccination. During the examination before administering the vaccine, the doctor found out that my cat had a gum problem. Thanks to the amazing help of Dr. Hernandez, a huge problem was circumvented before it got much worse.
Positiv upplevelse: Bra vård och fin service.
Positiv upplevelse: Opersonligt och stressat. Gör de som ska göras men man känner sig alltid jäktad och inte prioriterad.
Fantastisk upplevelse: Vi tagit våra hundar hit sedan 60talet, massivt bra mottagande och omhändertagande av djuret o ägare, rekommenderas starkt
Positiv upplevelse: Snabb hjälp med vår hund, vänlig och serviceinriktad personal.
Positiv upplevelse: Great people, did answer to all my questions.
Fantastisk upplevelse: Ett toppen ställe personalen är jättegulliga o min hunds veterinär Joakim är så fin mot Lacky ❤❤
Fantastisk upplevelse: Trevliga, kompetenta och prisvärda. Liten klinik med lugn atmosfär. Alltid nöjd efter besök.
Fantastisk upplevelse: Hjälpsamma förstående
Fantastisk upplevelse: Vi är mycket nöjda med när vi besökt kliniken. Väl bemötta och kunnig personal!
Fantastisk upplevelse: Duktiga och trevliga. Tar sig tid att undersöka ordentligt.
Fantastisk upplevelse: Mycket trevligt ställe. Ringde upp efter en vecka för att se hur min hund mådde. Tack Barbara me d personal!
Fantastisk upplevelse: Trevlig och omhändertagande personal.
Positiv upplevelse: Trevlig liten klinik. Gick bra sist
Fantastisk upplevelse: Jätte trevlig och kunnig personal. Lätt att boka tid, rimliga priser ( de informerade mig väldigt noga om alla priser innan), de svarade på alla mina frågor, lätt att hitta parkering. Min hund tyckte också om dem mycket!
Negativ upplevelse: Dem behandlade min hund som skräp.
Fantastisk upplevelse: Härlig, hjälpsam och kunnig personal. Både jag och min hund blir alltid väl emottagna med glada miner, oavsett vad. Ingen fråga för liten eller för stor.
Fantastisk upplevelse: Oerhört proffsiga.
Fantastisk upplevelse: Har anlitat denna djurklinik i många år även med de förra ägarna. Känner mig " hemma" där. Lagom stort och alltid vänligt bemötande.
Positiv upplevelse: Trevligt och fint ställe, trevlig personal
Fantastisk upplevelse: Very nice and friendly staff.
Fantastisk upplevelse: Underbar personal. Ett underbar klinik.
Positiv upplevelse: Vänlig och kompetent personal
Fantastisk upplevelse: Trevlig personal, bra bemötande.
Positiv upplevelse: kommer aldrig att besöka evidensia veterinärena isabelle schamschula barbara margues dålig diagnos på min hund ark rönken ska tas när hunden blir hallt barbara diagnos atros trodde hon efter 4 mån aggrisv canser avlidning 2019-0628
Fantastisk upplevelse: Bra och trevligt bemötande.
Fantastisk upplevelse: Jättebra! Trevliga och duktiga
Fantastisk upplevelse: Personalen tar väl hand om djuren och även om djurägaren blir alltid väl bemött
Fantastisk upplevelse: Jättenöjd! Mycket trevligt bemötande!
Positiv upplevelse: Alles super, tolles Frühstück, freundliches Personal
Positiv upplevelse: Trevlig liten gullig klinik men någon besviken på hur lite info vi fick när vi hämtade och lämnade vår hankanin för kastrering. Veterinären vi hade i våras var mycket lugnare och pratade mer med oss om vad det gjort vilket då uppskattades.
Fantastisk upplevelse: Kjempe service
Fantastisk upplevelse: Är jätte nöjd med Evidensia på Lantbruksgatan , fantastisk lugn och trevlig personal som jag upplever duktiga och erfarna ! Nära tillhands så mina katter slipper stressen i långa bilfärder bara för att spara några kronor ! Johanna ,Ida ,fisen och Willy
Fantastisk upplevelse: Alltid trevlig och hjälpsam personal
Fantastisk upplevelse: Veldig god service
Lämna din åsikt om Evidensia Djurkliniken Mölndal:
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_sv"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_sv"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Evidensia Djurkliniken Mölndal visas i följande listor:
Andra veterinärer som kan intressera dig
AniCura West Animal Hospital in Gothenburg
Sannegårdens Djurklinik AB
Lägg till ditt företag i vår katalog gratis
Om du har en veterinärklinik och vill synas i vår guide, skicka oss din företagsinformation så kan du synas helt gratis.