A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_sv"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 68
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Sannegårdens Djurklinik AB
Välkommen till Sannegårdens Djurklinik, din pålitliga veterinärklinik för hundar och katter i Göteborg. Sedan 2006 har vi erbjudit kvalitativ djursjukvård i en personlig och atmosfärisk miljö. Vårt team av erfarna veterinärer, inklusive specialist inom hundens och kattens sjukdomar, är dedikerade till att ge ditt husdjur den bästa möjliga vården.
Vi erbjuder en mängd tjänster som sjukvård och kirurgi, tandvård, samt förebyggande hälsovård. Vi strävar efter att vara proaktiva i vård och behandling av dina djur och säkerställer att de får expertbehandlingar skräddarsydda efter deras behov. Här kan du även få hjälp med kastreringar och avlivningar, alltid under lugna och respektfulla omständigheter.
Varför välja Sannegårdens Djurklinik? Vi är medlemmar i Svensk Djursjukvård och följer deras strikta kvalitetslöften. Vi anser att varje djur och dess ägare förtjänar ett personligt bemötande och göra vården så informativ och tydlig som möjligt, där ni deltar aktivt i beslut gällande ert djurs hälsa.
Vårt mål är att skapa en trygg och komfortabel miljö för både djur och ägare, där vi alltid finnas tillgängliga för att svara på era frågor och önskemål. Besök oss på Östra Eriksbergsgatan 12, eller ring oss på 031-22 50 52 för att boka en tid. Vi ser fram emot att ta hand om ditt älskade husdjur!
Öppettider
- sunday: (closed)
- monday: 8h-17h
- tuesday: 8h-17h
- wednesday: 8h-17h
- thursday: 8h-17h
- friday: 8h-17h
- saturday: (closed)
Tjänster
Sannegårdens Djurklinik AB: Omdömen
Fantastisk upplevelse: Fick hjälp av Cornelia för tandborttagning på min katt. Superprofessionellt bemötande, stor kunskap och det märktes att både hon och djurskötarna älskar djuren. Kändes väldigt familjärt och personalen gjorde verkligen det lilla extra för mig. Rekommenderar varmt och stort tack för hjälpen!
Fantastisk upplevelse: Som tur är det jag hjälpte en kompis att komma dit med sin lilla hund och personalen var jättetrevlig och hjälpsam.
Positiv upplevelse: They are usually polite here and they treat the animals well. We went a few times, the first couple for small things and they handled it well. The last time we went, my older dog had a diarrhea for a few days, they examined her and they gave us some medicine food which actually made the situation worse. She started vomiting as well. I called them to tell them what’s going on and they suggested they do a blood test. I tried to explain how serious the situation is and asked if they have something to give her that will stop the vomiting at least, the vet didn’t know and again suggested a blood test. Until I mentioned my dog not was only vomiting and had a diarrhea, she almost passed out they didn’t understand the urgency of the situation. They are polite, yes. But the sense of urgency and understanding of a situation is very low. If you need to go, go there for small issues. If your pet feels bad and you are very concerned, go somewhere else.
Negativ upplevelse: Jag är väldigt missnöjd med besöket och rekommenderar inte någon att ta sitt djur till Sannegårdens Djurklinik. Fick uppfattning av att de bara vill tjäna pengar, sa olika saker på telefon och sedan på plats. När jag frågar varför de sa olika så säger de att de inte sagt olika, kände mig dåligt bemött!!! Fick betala många tusen utan att hitta felet. De ville fortsätta med flera undersökningar. Men min katt mådde jättedålig av att vara inlagd där, stank kiss och var nerstämd när jag tog hem honom. Sedan gick jag till en affär där de säljer special mat och frågade vad jag kunde börja med att ge min katt, blev rekommenderad special mat och vattenfontän och nu ett år senare mår katten mycket bättre.
Negativ upplevelse: Fruktansvärt missnöjd. Veterinären ställde fel diagnos, utförde fel behandling och fördröjde akutvård med 6 timmar för min katt som avled samma dag. Sedan har de mage att ljuga att säga att jag inte ville åka till djursjukhus när han enligt dem var bättre efter 6 timmar hos dem och att vi skulle avvakta till nästa dag. Ska anmäla till ansvarsnämnden.
Negativ upplevelse: Är absolut inte nöjd då de "provar" behandlingar även fast de inte kan fastställa en diagnos, min katt hade andningssvårigheter och de skickade hem mig med kortison m misstanke om astma och fick ändå fick åka till Blå stjärnan några timmar senare där han fick hjärtsvikt och fick avlivas. De tyckte det var läskigt att de hade skickat hem mig med katten. Om hon inte visste vad det var är det väl bättre att endast göra undersökningen och sen hänvisa till Blå stjärnan direkt eftersom de ändå inte har de resurserna och erkänna sina brister. Nu fick jag lägga ut flera tusen "i onödan" samt viktigast av allt fördröjde rätt vård. De hade honom där i 6 timmar. Kanske hade min katt överlevt. Åk direkt till djursjukhus än att åka hit!
Negativ upplevelse: Vill varna för denna veterinär. Vi gick för några år sen dit med vår katt med njursvikt, veterinär ville avliva direkt och vi kände direkt det var absolut fel och för plötsligt beslut och för tidigt så vi gick till annan vetetinär hon kunde behandlas med njurfoder, behandles för urinvägsinfektion och värdena förbättrades och hon kunde leva och njuta av sitt liv länge innan det var dags för vår älskade katt att gå vidare. Man vet instiktivt när ens katt har livslust och vill leva och när det är dags,det är ett svek mot sin katt att avliva den när katt vill leva och njuter av sitt liv trots har en sjukdom, man fick känsla av att denna kvinna var rentav sugen på att avliva katter. Obehagligt kvinna. Också hört från några andra att veterinären övertygande dom avliva deras katt pga dens tänder trots katt mådde bra. Tyvärr litade dom på vetetinär men ångrade sig sen att dom gjorde det.
Positiv upplevelse: Väldigt fint bemötande och en underbar veterinär.
Negativ upplevelse: Grannens katt fick opereras i munnen. Tänder skulle åtgärdas. Hämtade katten. Trött och sliten katt efter besöket. Dagen efter fick vi åka in akut till blå stjärnan. Katten avled för felbehandling på denna klinik. Vi kunde inte åka tillbaka till sannegården för dom har stängt på helgen. Därför åkte vi till blå stjärnan. Komplikationer efter operationen. Katten avled på grund av sannegården behandling. En stor utredning har genomförts på grund av det som hände. Tragiskt.
Negativ upplevelse: Skulle aldrig sätta min fot där! De dödade min katt. Alltså inte avlivning utan bristande kompetens. Var tvungen till att OM kastera min hona, då hon började löpa efter första. De skickade hem henne med orden hon är lite hängig och dålig i magen detta var på en fredag. Slutade i att hon fick sepsis. Var nöjd innan och jag förstår att det är all otur i oturen man kan få men aldrig igen.
Den komplikation som drabbade din katt är mycket allvarlig.Även vid rutinmässiga operationer finns det tyvärr alltid en risk för att komplikationer uppstår efter ett bukingrepp. Det som hände din katt för 2,5 år sedan är mycket ovanligt.Vi förstår att detta har varit en tung och smärtsam situation för dig och vi är mycket ledsna. Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor eller om du vill prata med oss igen
Fantastisk upplevelse: Fin och mycket duktig veterinären som har tagit hand om min katt.
Fantastisk upplevelse: Underbar djurklinik. De har alltid bemött vår hund Milton med omtanke och värme, det går snabbt att få tid, de har rimliga priser och tar alltid ens problem på allvar. Hade jag kunnat ge dom hundra stjärnor hade jag gjort det. Det är litet och finns inget direkt väntrum, men vi har alltid fått vänta inne i ett behandlingsrum. Jätteduktiga veterinärer och sköterskor. ❤️
Fantastisk upplevelse: Mycket trevlig och kunnig personal som är jätte gulliga till våran hund som skulle genomgå sterilisering, Kändes tryggt att lämna voffsingen där
Fantastisk upplevelse: Jag fick låta min älskade lilla katt Lina somnat in den 28/4 2025 just på Sanneg.Djurklinik där blev vi ett så fint bemötande av personalen både före o efter besöket. C & ⬛
Fantastisk upplevelse: Vi blir alltid tagna seriöst när vi hör av oss, personalen är väldigt professionella och är varma mot djuren de tar emot.
Negativ upplevelse: Har innan varit bra . Men stötte på patrull vid besiktning utav katt vid försäljning. blev besiktad utan anmärkning vid 4 månader, är nu 8 månader och hade hittat en köpare. Besiktning är Färsk vara så en ny besiktning är nödvändig. . Min man har katten då den är en aning rund om magen. Veterinär besiktningen att något bukig men går att palpurera. Då jag inte kan sälja en raskatt med med defekter fick jag låta köpet gå tillbaka och får i stället överväga en avlivning av katten .
Fantastisk upplevelse: Sakliga, professionella, kort väntetid, oerhörd rent. Man kände sig väl omhändertagen. Vi kommer definitivt återvända vid behov
Fantastisk upplevelse: Otrolig familjär klink och dom tar hand djur på bästa sätt
Fantastisk upplevelse: Kanongo personal, kunniga, villiga, trevliga, allt man vill ha ifrån en Djurklinik, det ger trovärdighet!
Negativ upplevelse: Ok för vaccinationer men tycker inte att veterinären är tillräckligt kunnig eller försiktig i sitt arbete, jag upptäckte synliga fel en dag efter besöket som hon lätt hade kunnat verifiera genom att kika i munnen. Vilken hon gjorde men sa att allt såg bra ut. Fick boka en ny tid en annastans. En sådan miss och felhantering är oacceptabelt i min värld. I övrigt är dem trevliga men det räcker tyvärr inte.
Fantastisk upplevelse: Väldigt trevligt bemötande. Kunnig personal och bra i pris. Kommer lätt fortsätta gå hit med mitt husdjur. Ända minus jag kan tänka mig är att jag gärna hade bokat tid online och slippa ringa.
Fantastisk upplevelse: Bara positiv upplevelse av kliniken! Kände mig så trygg när jag lämna min hund för operation. Jättetrevlig och kunnig personal.
Fantastisk upplevelse: Bästa djurkliniken. Så hjälpsamma och fantastisk personal. Här känner man att ens djur är i goda händer
Fantastisk upplevelse: Alltid bra bemötande hos den här djurkliniken
Negativ upplevelse: Har tidigare varit mycket nöjda, men blev tyvärr besvikna då man inte kollar att det är rätt katt (chip) eller hur djuret mår vid basic undersökning och vaccination.
Fantastisk upplevelse: Snabb hjälp! Fick hjälp samma dag, normaldyrt men värt pengarna på grund av den snabba hjälpen
Fantastisk upplevelse: Väldigt trevligt bemötande. Professionella veterinärer och förklarade precis vad man skulle göra och hade undersökningarna startklara
Fantastisk upplevelse: Mina djur tas så väl om hand och både jag och dem känner oss trygga. Vi har varit patient sedan 2015
Fantastisk upplevelse: Har varit här ett par gånger med våra katter. Personalen är jätte trevlig, ödmjuk och kunnig. Väldigt duktiga!
Fantastisk upplevelse: Jätteduktiga och kunniga veterinärer
Fantastisk upplevelse: Mycket fin, empatisk o professionellt bemötande
Negativ upplevelse: I'd recommend trying a different clinic.
Positiv upplevelse: Sååå fint bemötande, trevlig o kompetent personal, kände mig fullt trygg med min hund, bra priser.
Fantastisk upplevelse: Det har jobbat bästa personal ❤️
Negativ upplevelse: Jag känner mig inte nöjd med veterinärernas bemötande. Det finns en kvinna där jag ofta får en hård attityd av. Jag ser fram emot att byta klinik inom en snar framtid.
Negativ upplevelse: Känns som vetrinären är väldigt ovan vid hundar som väger mer än 5kg och var därför väldigt osäker vilket även gjorde min hund osäker, kunde därför inte fullfölja hela undersökningen.
Fantastisk upplevelse: Rekommenderar.
Fantastisk upplevelse: Helt underbara som vanligt
Fantastisk upplevelse: Väldigt nöjd och glad att jag hamnade dit vid akut besök, veterinären Cornelia är hur profesionell som helst, tydligt, trevligt och förståeligt. Kom tillbaka även för andra frågor senare.
Fantastisk upplevelse: Mycket nöjd
Fantastisk upplevelse: Får alltid bra hjälp till rimliga priser
Positiv upplevelse: Lite okänslig personal. Ska vara glad att dom inte krävde att få behålla min katt och hennes 3 dagar gamla bebis!!!
Positiv upplevelse: Hjälpsamma och bra vård.
Fantastisk upplevelse: Har varit här flera gånger med mina katter och är jättenöjd! Trevlig och tillmötesgående personal som har väl hand med djuren.
Fantastisk upplevelse: Jag kan verkligen rekommendera Sannegårdens djurklinik. En liten klinik med engagerad och hänsynsfull personal. Såväl sköterskor som veterinärer. Vår hund har aldrig varit så lugn tidigare hos veterinär. Dom hjälpte oss med vår skruttiga seniorhund länge och gav oss även en fantastiskt fin och omtänksam sista stund med vår Jänta. Tack!
Negativ upplevelse: Jag hälsar på svenska och snart kvinnan på receptionen såg mig började hon prata engelska. Hon ställde fråga efter fråga på engelska och jag svarade på svenska. Vad ville hon säga med detta? Var min brytning störande? Jättekonstig upplevelse och jag kommer inte tillbaka.
Negativ upplevelse: Tydligen så klipper de ej klorna på katter längre. Kan inte gå till en vanlig salong då hon behöver lugnande på grund av att hon har extrem stress och klarar ej av nya miljöer? Totalt värdelöst och nu river katten oss överallt. Hänvisar oss till någon annan klinik i Haga men jag kan ju inte ta med henne. någonstans då det blir fullständig panik. Alltså usch va besviken och arg/ledsen jag är, tycker så synd om min katt vi knappt kan gosa med länge.
Fantastisk upplevelse: I just wanted to thank personally Darcy's vet, Mirielle, because she is so professional and took extremely good care of my doggie, pointed out so many important things and solutions. It sure is extremely expensive but that's, of course, not her fault. I'll be sticking with her in the future.
Fantastisk upplevelse: Efter att ha vart på många kliniker och sjukhus i Göteborg kan jag säga att detta är den bästa! Bra priser och man får tid snabbt. Vetrinär Anna är proffsig, trevlig, kunnig och ger bra stöd. Detta kommer bli våran standard Vetrinär from nu. Hit kom vi efter evedensia missat en bit klo kvar efter en klobrottsoperation!
Fantastisk upplevelse: Jättebra!
Fantastisk upplevelse: Mysigt ställe. Inga problem alls. Gick hur fint som helst !
Negativ upplevelse: Vid första besöket hade Vi en bra upplevelse men sedan blev det helt orimligt och otrevligt. Mycket synd
Fantastisk upplevelse: Jättetrevliga Trevlig lokal
Fantastisk upplevelse: Very good service
Fantastisk upplevelse: Jättetrevlig personal och proffsiga!
Positiv upplevelse: Sååå bra. Fick svar på många av mina frågor om min nya lilla valp.
Fantastisk upplevelse: Mycket bra. Trevliga o vänliga. Informativt. Phillis äter o mår bra nu.
Fantastisk upplevelse: Trevlig och professionellt besök
Fantastisk upplevelse: En mycket bra klinik som bryr sig! Var idag (1a mars 2022) och lämnade ett par siameser för tandvård, och träffade då den nyanställda tandläkaren! Toppen!
Fantastisk upplevelse: Liten klinik bra bemötande
Positiv upplevelse: Jag går dit bara för vaccination. Pga att det finns en kvinna där som jag inte vet vad hon heter är så otrevlig o har fördomar om blandraser.
Fantastisk upplevelse: Fantastiskt, så bra det blev. Morris och jag är jättenöjda efter andra besöket. Nu är nosen fin igen
Fantastisk upplevelse: Väldigt bra
Fantastisk upplevelse: Mycket vänliga och proffsiga här!
Fantastisk upplevelse: Greatness
Fantastisk upplevelse: Bästa veterinärinrättningen jag varit på, alla är alltid väldigt trevliga och hjälpsamma, opererat min hund här och fantastiskt uppföljning med återbesök och stöd. Kommer aldrig byta
Positiv upplevelse: Personalen var trevliga men priserna var lite i överkant, annars allt bra
Fantastisk upplevelse: En liten och personlig djurklinik. Vi är väldigt nöjda med den vård våra katter har fått där. De har ett gott bemötande och tar sig tid till att undersöka ordenltigt. Veterinärerna och djurskötarna är måna om att besöket blir så stressfritt som möjligt. De är kompetenta, trevliga och noggranna.
Fantastisk upplevelse: Nøyd kund
Positiv upplevelse: Väldigt trevlig och omhändertagande personal. Lite litet och trångt och dom alltid när man har katt kan det bli lite besvärligt om en hund är där samtidigt.
Fantastisk upplevelse: Snabb hjälp
Fantastisk upplevelse: Bra och tryggt mottagande
Fantastisk upplevelse: Bra bemötande tog hand om min hund miiiicke med varsamhet mycket nöjd med mitt besök,,,,
Fantastisk upplevelse: Superbra!
Fantastisk upplevelse: Jätteduktig personal med otroligt fint handlag med djuren!!
Fantastisk upplevelse: Kanon
Negativ upplevelse: Varning!!! Nya försakring
Fantastisk upplevelse: Så otroligt bra personal med ett bemötande som är 100% Fyra tassar av fyra + en viftande svans!
Fantastisk upplevelse: Alltid ett bra omhändertagande med ett professionellt och omtänksamt bemötande för mig och min hund. Brukar inte vara några problem att boka en tid heller.
Fantastisk upplevelse: Prisvärt, bra vård.
Fantastisk upplevelse: Bäst
Fantastisk upplevelse: Bra priser, trevligt bemötande, 5 av 5 toasters.
Fantastisk upplevelse: Bästa djurkliniken i stan!
Negativ upplevelse: Dålig veterinär
Fantastisk upplevelse: Trevlig personal, snabba. Prisvärda
Fantastisk upplevelse: Mycket bra. Kund sedan 13 år.
Fantastisk upplevelse: Bästa klinik jag känner till.
Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande, kompetent personal.
Fantastisk upplevelse: Hjälpsam och kunnig personal! Fick snabbt tid för min hund som hade en rotspetsabcess. Han fick tid för operation och mår bra nu! Rekommenderar varmt Sannegårdens Djurklinik!
Fantastisk upplevelse: Superduktig personal.
Positiv upplevelse: Knowledgeable staff and a good location.
Fantastisk upplevelse: Fine
Positiv upplevelse: They don't offer many services. In a case of serious illness, it is recommended to find some pet hospital
Fantastisk upplevelse: Fast efficient, excellent service topped with good English.
Fantastisk upplevelse: Bra personal och snabb hjälp!
Fantastisk upplevelse: Super trevlig personal samt att de är kunniga
Fantastisk upplevelse: Underbara människor
Fantastisk upplevelse: Jätte trevlig personal som är kunniga
Fantastisk upplevelse: Min första gång här. Vaccinerade mina två katter. Ska tillbaka igen och fixa tandsten åt båda. Bra vetrinär och lätt att få tid där. Trevligt bemötande.
Positiv upplevelse: Smooth for minor problems with pets
Lämna din åsikt om Sannegårdens Djurklinik AB:
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_sv"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_sv"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Sannegårdens Djurklinik AB visas i följande listor:
Andra veterinärer som kan intressera dig
AniCura West Animal Hospital in Gothenburg
Lägg till ditt företag i vår katalog gratis
Om du har en veterinärklinik och vill synas i vår guide, skicka oss din företagsinformation så kan du synas helt gratis.